Het blijkt geen enkel probleem te zijn om af en toe een vinger ofzo er af te hakken…..


KLIKKLIKKLIK

11 Reacties op “Het blijkt geen enkel probleem te zijn om af en toe een vinger ofzo er af te hakken…..

  1. Ik heb het snel weer weggeklikt, het is heel triest, maar ik ben bang dat ik er niet tegen kan!

  2. alleen wat moeilijk met tiepen…. 😉

  3. Ieeeek!! ‘k Heb er heel snel doorheen geklikt (tja een mens is toch wel nieuwsgierig). Blijf toch voorlopig maar uit de buurt van electrische apparaten ed.

  4. griezelig hoor, ik zou voorlopig idd geen grote heggeschaar kopen( helemaal met leo eens dus) ik geloof er niet zo in hoor….. brrrrrr

  5. Bij mij blijft de film hangen, blijft maar draaien om te zoeken maar als dat echt kan, is het mooi!

    XXX

  6. ‘k Zou intussen toch maar voorzichtig doen
    met die kettingzaag…

    ; )

  7. Geweldig !! Nu kan je toch een electrische heggeschaar kopen . Je vingers groeien met dat poeder gewoon weer aan . Alleen zou dat met een hele arm ook werken ???

  8. Amazing is het juiste woord. Geweldig en tegelijkertijd beangstigend. Ik zie in de toekomst beelden van een enkel cel die wordt gekoppeld aan die pasta en die zo uitgroeit tot een volwaardige replica. Daar verbleekt zelfs de SF van Heinlein bij.

Geef een reactie

