En dan nog de zomerbloemen van juli…..


In juli ws de tuin nog uitbundiger, maar ook de natuur buiten de tuin was prachtig en overdadig:

Deze slideshow heeft JavaScript nodig.

13 Reacties op “En dan nog de zomerbloemen van juli…..

  1. Inderdaad: Wat een weelde!

  2. Wat ziet het er mooi uit. Mijn favoriet: de ridderspoor!

  3. Echt prachtig
    Patricia

  4. Wat een pracht….ik met mijn stadstuintje vol tegels kijk helemaal verliefd naar deze slideshow…

  5. Niet te geloven, dat een paar maanden geleden de tuin een sneeuwlandschap was en over enkele maanden er weer een laag sneeuw ligt! 😉 (neem me niet kwalijk ben een beetje depri)

  6. Stonden al deze planten al in de tuin of heb je ze zelf gepoot of gezaaid?
    Het is een waar paradijs!

    • De Juffertjes in ’t groen heb ik zelf gezaaid en de Cosmea, voor de rest stond het er…. en die verwaarloosde tuin is niet de mijne.

  7. Fantastisch, wat een paradijsje!!! Dank voor het delen!

  8. Een droomtuin. Niet bepaald te vergelijken met mijn kleine oerwoud of Maria’s koertje hier in Hasselt. Alhoewel we daar ook tevreden mee zijn. Zoveel bloemen. Echt een weelde.

  9. Volgens mij is de blåklint (Cyanus segetum) de länsblomma hier…
    Maar mooi issie, je tuin. Nu moet ik slapen – orkade inte laga mat heller!
    Kram Jezz

  10. Een verwilderde tuin, staat er onder, ik vind het zo idyllisch allemaal, wat een pracht!! En dat zo dicht bij de poolcirkel ;-).

    Pluk je ook voor in vazen in huis?

  11. Vijf dagen geen logje??? alles goed. 😉

Geef een reactie

