zomerbloemen: eerst in juni


Ik geloof warempel dat hier de zomer op zijn eind gaat lopen! De temperatuur is drastisch teruggelopen en we hebben steeds regen en dan knapt het weer op. Tijd voor een zomerbloemenlogje. We beginnen met juni:

Deze slideshow heeft JavaScript nodig.

9 Reacties op “zomerbloemen: eerst in juni

  1. Mijn eerste baas Frans kreeg een klant uit Zweden.
    Frans was de eigenaar van een boomkwekerij, tuincentrum en hoveniersbedrijf.
    De hele Zweedse tuin moest met wintergroene planten aangelegd worden.
    Met op de voorgrond van de border en in het gazon een aantal kersenboompjes en struikjes.
    Voor ons saai, maar voor de klanten een herinnering aan hun eigen land.
    Lange winters en een uitbundige zomer van zoiets als de maand mei.
    Jouw foto’s en verhalen onderschrijven de uitbundige zomer!
    Wat hebben jullie toch een prachtige tuin.
    Met planten doe ik zelf steeds minder.
    Maar ervan genieten doe ik wel!
    Vrolijke vakantiegroet.

  2. prachtig Jan! wat een paradijsje!!!

  3. Ben je gek, de zomer gaat nog even door hoor. Toch? maar wel een mooie reportage van de bloemen.

  4. Prachtig Janneke!

    En de herfst, ja dat kan, maar we krijgen nog een hele mooie en warme nazomer, hier tenminste, dat weet ik zeker 😀 Of dat bij jou daar ook zo zal zijn? Geen idee natuurlijk, maar dit heb je in elk geval om naar terug te kijken 😀

    XXX

  5. Wat een verrukkelijk bloemenfeest Janneke!

  6. mooi hoor janneke!
    ik hoop dat er nog wat mooie dagen komen…

    l onneke

  7. Prachtig, Janneke, wat een paradijs op aarde, ik hou hier erg van!

    Groet Roelien

  8. Nou, hier is het helaas ook niet al te best. En dat terwijl onze vakantie net begonnen is. 😦
    Mooie foto’s!

  9. Leuke blog! Dit ga ik zeker beginnen volgen, aangezien ik na mijn doctoraat ook graag naar Zweden (of Denemarken) zou willen verhuizen voor een post-doc. Lijkt me een prachtig land om te wonen/werken en jullie blog bevestigt dat alleen maar.

Geef een reactie

