I was right and I hate it!!!


Wel moet gezegd worden dat ze de overwinning niet makkelijk weggegeven hebben….. Die scheidsrechter was niet fijn! Het had net zo goed anders kunnen lopen als er een doelpunt van Nederand ingezeten had. Nou ja, een tweede plaats is ook leuk, toch?
En morgen schijnt de zon weer, hier tenminste!

12 Reacties op “I was right and I hate it!!!

  1. Tja, jammer, jammer, jammer. En een tweede plaats is ook goed, al denken de meesten daar nu nog anders over denk ik.

  2. Ja, het is jammer. Maar ze hebben de Spanjaarden toch heel lang tegen kunnen houden, en ik vind dat ze daar supertrots op mogen zijn.

  3. Maar geef toe: Spanje was wel iets beter. En Nederland had meer vuile overtredingen nodig dan publicitair goed voor ze was. Dat moeten ze zo niet meer doen. Ze moeten er maar voor zorgen dat ze ook onder druk tot hun beste spel kunnen komen. En dat konden ze nu dus niet.

    Voordeel: in de grote steden werd het weer rustig zonder noemenswaardige vandalisme. Slechts het weer bleek opstandig.

  4. Nee hoor…..het regent pijpestelen!! 😦

  5. De beste heeft gewonnen en dat is een hele troost. En het leven gaat gewoon weer verder………..

  6. Ik lig d’r niet wakker van, net wat je zegt, de zon schijnt ’t is zomer en we doen het lekker in de Tour tot nog toe, voor zover dat me boeit! Ik had natuurlijk wel een goede smoes om me weer eens laveloos te eten aan mijn favo troostvoer Ben & Jerry’s, maar ik heb me ingehouden!

  7. En vandaag hadden jullie gigantische buien als het goed is? Volgens het weer hier dan, Noorwegen en zweden.

    Verder, ik heb de tocht en de huldiging live zitten kijken en het deed niet onder aan 1988, je kunt het helemaal bekijken op http://www.nos.nl daar staat het hele volle verslag zoals vanmiddag live uitgezonden echt super!

    Het duurt wel meer dan 4 uur 😉

    XXX

    • Gisteravond hebben we een fikse regenbui gehad en is de temperatuur in 20 minutten van 32 gr. naar 21 gr. gezakt. Dat is natuurlijk nog redelijk. Nu, vanmorgen is het alweer 27 g.r bij een bijna helemaal bewolkte lucht . Die huldiging gerloof ik wel, later misschien, bedankt voor de tip!

  8. @Janneke, vandaag staat het hier weer op het programma, het weer, wow, maar of het ook bij jullie gaat komen? Hier is het overigens idem dito, voor even is het koeler maar zodra de zon weer ruim baan krijgt?

    Dan is het hier ook weer erg warm enzo 😀

    XXX

  9. He Jan ik ben verbaasd! Je laatste logje van 11 juli!!!!! 😉
    liefs tuchtersjen

    • Ik heb gasten en ik ben aan het quilten, vandaar. Ik heb allerlei foto’s, maar geen tijd om een logje te maken……..

Geef een reactie

