Na een tijdje werd toen even, Dit berichtje doorgegeven……


Binnen werd een moord gepleegd,
Het wespennest is opgeveegd! (vrij naar De spin Sebastiaan van Annie M.G.Schmidt)

13 Reacties op “Na een tijdje werd toen even, Dit berichtje doorgegeven……

  1. Ik kan me voorstellen dat je blij bent van het wespennest bevrijd te zijn. Maar ik heb tranen met tuiten gehuild als klein meisje bij het gedichtje over Sebastiaan. Ik had zo’n medelijden met zijn moeder.

    • Nou ja, eerlijk gezegd voel ik me ook echt een beetje een moordenaar, maar komop zeg: in het speelhuisje! Ik probeer echt alle dieren in leven te laten, spinnen breng ik altijd naar buiten, die hornaar heb ik ook levend buiten gezet, maar het kon echt niet anders……….

  2. Ach ja, Sebastiaan!
    Die wordt hier ook altijd aangehaald als er een vlieg/mug naar het hiernamaals gestuurd wordt!
    Groet, Mariëlle

  3. Opgeruimd staat netjes!
    Heb ooit eens zo’n nest bestudeerd, wel een kunstig werkje hoor, maar het blijven enge beesies!

  4. Dat is wel nodig ja om zo’n nest telaten verwijderen, ben blij dat het gebeurt is 😀

    XXX

  5. Dit is het verhaal van de wespen van Leo en Sjaan
    Het is niet goed met hen gegaan…….

    Hoera het is dus gelukt.

    • Dan altijd nog: Dit is het verhaal van het nest van Baas en Jan, loopt beter en lijkt er nog iets meer op. Bedankt dat je me op het idee gebracht hebt!

  6. Missie geslaagd dus. Hadden die wespen ook maar ergens anders moeten gaan wonen nietwaar?

  7. Een speelhuisje is geen plaats voor een wespennest! Gelukkig zijn ze nu weg!

  8. gr’oot gelijk! bij mij zou het ook niet waar zijn hoor!

    is het bij jullie nu ook nog zo warm!?

  9. Goed zo! Applaus voor jezelf; soms is een moord geoorloofd als je eigen leven ernstig gevaar loopt… 😉

Geef een reactie

