I was Wrong and I love it!!


Ik had ze geen schijn van kans gegeven! Maar gelukkig had ik het fout en gaan ze naar de halve finale. Ik denk dat Nederland op zijn kop staat. Ik heb het vervloekt dat overdreven oranje gedoe, maar nu mis ik het toch! Het is toch heel anders om de zweedse reporters enthousiast te horen worden dan de nederlandse, maar goed, we doen het ermee. En als ze dan nu van Ghana winnen, zit gewoon de finale er in! Wie had dat gedacht, ik in ieder geval niet. Laat Wesley maar bidden met zijn Yolante!

14 Reacties op “I was Wrong and I love it!!

  1. Ik kwam kwart voor 4 uit mijn werk thuis en ben lekker in mijn heerlijk, koele tuin gaan zitten. Maar mijn buren werden steeds luidruchtiger (van alle kanten) dus toen besloot ik om ook maar even te gaan kijken. Op hetzelfde moment dat ik binnen kwam was de wedstrijd afgelopen. Dus ik ben maar weer in de tuin gaan zitten. Maar inderdaad, de gekte neemt nu nog meer toe. Ik heb afgelopen maandag, toen ze ook moesten, waargenomen voor de hele afdeling op mijn werk zodat iedereen naar huis kon. Wat waren ze blij! (en ik populair) Maar nu begin ik het ook wel leuk te vinden om voetbal te kijken. Ben benieuwd of ze kampioen worden!

  2. Ja, ik ben ook een ‘mooiweer’ voetbalfan. Meestal hou ik het maar tien minuten uit en dan moet ik een kwartiertje rust, maar nu wilde ik wel kijken.

  3. Ik heb gekeken met een huis vol opgewonden kinderen, helemaal in het oranje gehuld, met mutsen, sjaals en toeters en we hadden allemaal 2-1 gejoeld (vooraf hè)….En maar zweten die kids en maar gillen en joelen en weer opstaan en weer zitten en weer opstaan en weer gillen tegen de tv en ….HET WERD 2-1!!!!!

    Ze zijn de straat opgegaan waar ze toeterend werden begroet door alle auto´s, helemaal super, mijn (voetbal)hart is echt overgeslagen vanavond. Het was zo gezellig!!!

    Ik zei ook al, of Wesley nou bidt of superverliefd is op Jolanthe, het maakt me niet uit, hij krijgt er vleugels van.

    En ja, ik ga heel primitief kamperen en de Ipod is met name voor de autorit…Groet Roelien

    • Nou vooruit, voor de autorit dan….heel veel plezier. Wij hebben ook altijd heel primitief gekampeerd en we knapten er vreselijk van op altijd.

  4. Ja leuk he! Ben geen voetbalfan, en zat ook helemala alleen thuis met slapende baby en ongeintresseerde/aandachtvragende dochter, maar ik zat aan de buis gekluisterd. Spannend hoor. En was helemaal blij aan het einde!

  5. I was wrong too. Maar jongste, die wist woensdag al dat we dat varkentje wel zouden wassen. Net uit wezen eten. totaal niet in de gaten dat er voetbal zou (kunnen) zijn toen we dat afspraken. Het was erg druk en gezellig in het centrum. En het eten was ook nog lekker! 😉

  6. Ik had nooit gedacht dat ze zouden winnen van Brazilië, ik dacht Brazilië is de toekomstige wereldkampioen. Wat kan een bal toch raar rollen!
    Het is ze gegund, maar ik haat het overdreven oranje-gedoe, met de meestal daarbij horende vernielingen, relletjes enzo.
    Ook ik zie Ghana wel zitten, maar ja …….. die bal is zo rond en kan zo raar rollen. We zien het wel!

  7. Ik had ook niet verwacht dat ze door gingen hoor !! Maar het dak ging er hier af 🙂

  8. De wedstrijd is in ieder geval niet tegen Ghana, maar tegen Uruguay. We zien het wel volgende week.

  9. Haha Mariam was eerder…ik dacht al : Ghana???

    Goed he…Nederland! Marco ging gisteren en zijn oranje T Shirt werken (geen voetbalshirt hoor) en wat hebben ze moeten lachen bij hem in de firma….iedereen dacht dat Nederland geen kans had! Mooi mis dus!

  10. wat zeg je nou? Wesley? Yolante? sinds wanneer ben jij op de hoogte van BN-ers???? 😉

    • Ik lees blogs, Lieke! Dus weet ik tegenwoordig alles van beroemdheden, ik weet alleen nog steeds niet wie Yolante is, maar goed, ze schijnt beroemd te zijn….

  11. Ghana wordt Uruguay maar goed. Als ze die winnen zitten ze in de finale. Hopelijk tegen de Spanjaarden want de tachtigjarige oorlog is verder weg dan WO II. Dat dit nergens op slaat weet ik ook wel. Maar ik gun het de Duitsers toch net even minder. Hoewel in die eventuele finale ik Spanje gewoon ook weer als vijand beschouw.

    Maria is een Spaanse. Daar praat ik heeeeeel anders tegen hoor 🙂

Geef een reactie

