Midzomerfeest…


Het was prachtig, het was mooi, ik heb lekker gegeten, ik heb jullie een heleboel te vertellen, ik heb een heleboel foto’s te laten zien, maar ik ben afgeserveerd. Eerst slapen, morgen zal ik jullie inwijden in de geheimen van het midzomerfeest, van bloemenkransen, hoe mooi het weer was en hoe lekker we hebben gegeten en dat er zelfs een heleboel gingen zwemmen!!
! foto zet ik er op, 1 foto, de rest komt morgen

bloemenkrans met 7 verschillende soorten bloemen

En nog eentje omdat het nergens in mijn verhaal past en ik het zo’n mooi plaatje vind.

ergens in Rimforsa


Zo, nu ga ik slapen, tot morgen……

9 Reacties op “Midzomerfeest…

  1. Twee prachtige foto’s.
    Ik ben benieuwd naar het verhaal.
    Vriendelijke groet.

  2. Mooi….ik ben benieuwd….

  3. Mooi, ben benieuwd naar je verhaal.
    Precies zoals ik de bloemenkransen ken van de Baltische Staten.
    Ga je morgen nog naar je vrienden in het ziekenhuis? Zo ja, goede reis en wees voorzichtig!

  4. Goede morgen, die bloemenkrans doet me denken aan het Sint Jansfeest, waar aan het eind iedereen over het vuur springt.
    Mooie foto’s ik ben benieuwd naar de rest.
    Ik wens je een fijn weekend toe.

  5. nou jij weet ons wel nieuwsgierig te krijgen…

  6. je moet even naar bellavien die heeft een nieuwe blog kan je die nieuwe hiernaast erin zetten…

  7. Mooie foto’s. Nog een paar zo en ik emigreer ook nog!

  8. Veelbelovend. Ik zie hierboven iets staan dus ik ga snel verder lezen.

Geef een reactie

