Licht uit het Noorden, 00.20 uur, een poging…….


Vanaf de achterkant van het huis





Vanuit de voorkant van de keuken genomen naar het Noord-Oosten


Zien jullie dat de hele atmosfeer verlicht is? Deze foto is naar het zuiden toe genomen.


15 Reacties op “Licht uit het Noorden, 00.20 uur, een poging…….

  1. Mooi gezicht zeg 🙂

  2. echt prachtig!!! maar moeilijk met een foto te vangen 🙂

  3. mooi
    je moet met een spiegelreflex camera zo’n foto maken op standaard…..

    • @Floor: Ik HEB geen spiegelreflexcamera! Ik fotografeer pas sinds ik een blog heb en sinds wij een digitaal fototoestel hebben!

  4. Volgens mij is het ook een hele bijzonder sfeer, of niet?

  5. Mooi hoor. het geeft wel een bepaalde sfeer.

  6. Heel bijzonder, dat licht. Licht mysterieus, zou ik zeggen. Mooi… licht dat je laat nadenken.

  7. Een goed gelukte poging, mooie beelden! Sprookjesachtig en mysterieus tegelijk, maar wat je ziet ‘vang’ je niet op een foto.

    En inderdaad (@Floor), een foto gemaakt vanaf statief met een spiegelreflexcamera geeft een scherper beeld, maar ook dan ‘vang’ je niet wat jij waarneemt, want stilte en sfeer laten zich zo moeilijk fotograferen.

  8. wow, toch heel erg mysterieus hoor…
    ik zie de taferelen van een midzomernacht er zo bij…

  9. Wouw dat lijkt me echt prachtig om mee te maken.

  10. Prachtig, dat is nog wel een wens van mij, om ooit het noorderlicht te zien, het krachtige van slechts even noorderlicht wat moeilijk te vangen schijnt te zijn 😀

    Dit doet aan als zeer mysterieus, het trekt mij terug naar oude verhalen zo mooi!

    XXX

  11. Dat is inderdaad erg prachtig! Maar vast nog mooier “live”

Geef een reactie

