Je moet er niet aan denken wat er was gebeurd als ze geen airbag hadden gehad….


Update van dit logje….


Woordeloze, sprakeloze woensdag

14 Reacties op “Je moet er niet aan denken wat er was gebeurd als ze geen airbag hadden gehad….

  1. Jeetje daar word je wel even stil van ja…..

  2. Nou nou, die paal of boom hebben ze goed geraakt zeg! Dat had veel erger kunnen aflopen!

  3. mijn god zeg , lang leve de airbags….en laat voortaan haar man maar rijden in het buitenland…

  4. Hier heb ik ook geen woorden voor. Gelukkig waren die airbags er.

  5. Vreselijk!
    Ik wens je bezoek en jullie veel sterkte.
    Beterschap voor de gewonden.
    Vriendelijke groet uit Amsterdam-ZuidOost

  6. Als je die auto ziet zou je denken dat ze er nog goed zijn afgekomen, wat zal dat een enorme klap zijn geweest.
    Ik hoop dat je vrienden goed zullen herstellen.

  7. inwstämmer med föregående talarna…

  8. pffff daar word je even stil van zeg… dan zijn ze er goed vanaf gekomen.

  9. oh jakkie! help, wat eng!
    ze zijn er dan nog goed vanaf gekomen eigenlijk hé…
    wens hen maar veel beterschap ….
    en ja, dat vind ik nu ook hoor, dat jij wel een beetje heel erg ver woont voor een bezoekje 😉

  10. Oh mijn hemel! Wat een ravage! Ooooooh, dan verbaast het me dat ze er zo “goed” vanaf gekomen zijn zeg!

  11. ziet er heel NIET goed uit zeg…. ze hebben echt geluk gehad…

  12. Dan waren ze goed geplet geweest. Brrrr….

Geef een reactie

