Staat Nederland al op zijn kop?


Briljant spel was het niet, maar ze staan bovenaan in de poule. Vorige keer hadden ze briljant spel en toen werden ze er de eerste de beste kwartfinalewedstrijd uitgeknikkerd. Laat het briljante spel maar later komen…….
Zweden maakt zich op voor de trouwerij van kroonprinses Carolina! Persoonlijk vind ik Maxima leuker, kijk maar
Om vier uur trouwt ze en heel Zweden zit aan de televisie geplakt of is in Stockholm te vinden , wij niet! Wij gaan lekker weer even naar buiten!

11 Reacties op “Staat Nederland al op zijn kop?

  1. Plato voor Oranje

    Narrow escape tegen de Japanners. Hartverzakking zowat op het laatst. Maar ze zijn praktisch door. En dan? Tja… ze moeten wel creatief kunnen zijn onder druk. Anders krijgen we weer 90 minuten tikkie breed. Brrrrrr.

  2. We hebben wel eens spannender wedstrijden gezien….maar wie weet komt het nog 😉

  3. Ja..we hebben ook voetbal gekeken en ik ben ook wel benieuwd of ze in NL aan het feesten zijn.
    Tja die bruiloft he, ik heb ook niet zitten kijken, na de voetbal ben ik ook even naar buiten gegaan. Samenvatting zie ik zeker hier nog wel bij het nieuws

  4. Carolina?
    Mevrouw Braal, moet ik u nu gaan vertellen dat het wicht ‘Victoria’ heet?!
    Ik zat te snotteren aan de buis. Niet van het voetbal maar van ‘jullie’ bruiloft.

    • O ja, inderdaad, wat stom!! Het is net zo’n soort naam, vandaar… Ik heb ook even gekeken om haar jurk te zien en Amalia zo. Ze is wel erg verliefd, dat stemt me dan weer gelukkig. Het zou mijn vent niet zijn, dat weet ik wel.

      • Nee, het zou mijn vent ook niet zijn, maar wij zien hem dan ook niet met z’n haar los en z’n bril op het nachtkastje met z’n tijgerstring aan. Vicky wel…

  5. Tja, het gaat om het resultaat. Wij keken bij neef en daar waren nog wat meer ‘fans’. Allemaal spullen meegebracht om nadien lekker te bbq’en, dus nu uitbuiken geblazen.

    Ik vond de bruid er prachtig uit zien. Haar man is ook niet bepaald mijn type! 😉

  6. De wedstrijd was waardeloos inderdaad, maar…. de punten zijn binnen! En heel eerlijk… ik vind Maxima ook leuker! 😉 (ben wel nieuwsgierig naar haar trouwjurk)

  7. een saaie wedstrijd, maar we zijn wel door, pfff.
    t was hier weer eens herfstweer, dus toch nog maar een stukje van de bruiloft meegepikt..de jurk was prachtig, maar geen prinsessejurk:).

  8. @Plato: Heb je die wedstrijd erna gezien waarin die Afrikaanse ploeg steeds maar door he midden ongeleide projectielen afvuurde? Geef mij dan maar tikkie breed…….
    @Nicolette: Dat WIL ik niet eens zien!
    @Toaske: Ja, met zijn allen kijken en dan bbq-en, dan maakt het niet uit. Ik vond het met Leo samen ook wel gezellig, maar met een groep is het altijd heel leuk.
    @ allen: Hebben jullie ondertussen allemaal haar trouwjurk gezien? Ik vond hem wel errugg simpel voor een prinses……, maar goed: ze keken alllebei erg gelukkig, dus dat maakt veel goed.

  9. Yep, ik heb de jurk gezien! Ze lijken trouwens erg op elkaar, Victoria en haar Daniel. Vin’ je niet? Eerder broer en zus dan getrouwd stel.

Geef een reactie

