Het is mooi geweest..


Koffers gepakt, ingecheckt, onder de douche geweest, laatste schone kleren aangetrokken. Om half twee vliegen we en dan zijn we na 11 1/2 uur vliegenom 6 uur vanavond op Schiphol. Om 9 uur gaat dan het vliegtuig naar Linköping, waar ons trouwe karretje op ons staat te wachten. Dan hopen we om half twaalf vanavond in ons eigen bedje te liggen…. Ik verlang naar huis, naar lekker rommelen in huis en in de tuin, naar wandelen in heel Zweden vlak bij ons in het bos en de zandverstuiving. Het heeft nogal veel geregend vertelde Jessica, maar dat stopt natuurlijk als we thuis komen en dan krijgen we een lange hete zomer in Zweden!!
Ik spreek jullie morgen weer!
was geschreven donderdagochtend half negen

17 Reacties op “Het is mooi geweest..

  1. honden in kleren nog gefotografeerd?
    enne goede terugreis !!!

  2. Goeie reis terug, lekker weer naar huis!

  3. Nu al weer afgelopen? Het gaat hard. Ik wens jullie een heel goede thuisreis toe. Tot later 🙂

  4. Fijne en behouden terugreis gewenst….

  5. Een hele goede reis, en daarna lekker slapen in je eigen bedje 🙂

  6. Net al je korea logje gelezen, en nu al afsluiter dus je terugreis logje, goede reis!
    En vanavond heerlijk weer in je eigen bed, en morgen kijken hoe het is in je eigen tuin! 1 van de leuke dingen van vakantie is weer thuis komen!

  7. Op naar een Zonnige Zweedse Zomer. Goede reis lieve mensen.

    Teunie

  8. net op tijd terug in Zweden dus om er de langste dag mee te maken, want dat blijkt daar nogal leuke feestelijkheden mee te brengen…

    kan geloven dat je naar je eigen bedje verlangt… na zo’n intense reis is het altijd leuk om thuis te komen hé!

    tot gauw

  9. Pff, wat een reis zeg. Je bent vast heel blij als je straks in je bedje ligt…

  10. Goede reis. Al klaar voor de bruiloft?

  11. Ik heb heerlijk bijgelezen bij je….en foto’s gekeken. Wat leuk dat je Zweden “naar hus” noemt!

    goede reis gewenst en op naar een mooie Zweedse zomer!

    ps: de Brandmeester en ik hadden vandaag de intake bij onze dame en maandag mag de Wijze komen. Ik gloof dat ik denk dat ik alle vertrouwen in haar heb!

  12. He he, EINDULUK komen jullie thuis! Ik dacht dat jullie op zaterdag thuis zouden komen! Gelukkig. Ik heb net het gras gemaaid en in de tuin liggen slapen (i omvänd ordning) dus alles ziet er weer mooi uit. Het is vandaag een STRAlende dag geweest. Heerlijk. Ik ben m om 15.45 gesmeerd op mijn werk. Had geen zin om nog tot 17.30 te werken, zoals ik had gepland. Ik heb bij jullie thuis eindelijk dat materiaal over kinderen met eetproblemen (ätsvårigheter) gelezen, in de tuin, op het zonnebed. Hmmm!
    De kamperfoelie zag er geweldig uit. En de klaprozen ook.
    Nou, tot gauw. Kunnen jullie naar mijn verjaardag komen zondag of was het meteen hup naar Uppsala?
    Liefs, Jezz

  13. goede reis en welkom thuis!

  14. Goede thuisreis gewenst, het is altijd fijn om vakantiereizen te maken maar het is soms nog fijner om weer lekker thuis te komen en je eigen spulletjes weer te zien.
    Jullie zullen wel moe zijn na deze drukke vakantie, rust maar heerlijk uit.

  15. Volgens je planning ben je nu zo ongeveer thuis. Welkom thuis en slaap lekker in je eigen bed. Hopelijk hebben jullie niet al te veel last van het tijdsverschil met Seoul. Morgen lekker in je eigen huis en tuin rommelen. Moet Leo morgen weer werken?

    En dan op naar het feest van de langste dag!

  16. Het is altijd weer fijn om thuis te zijn. 🙂

  17. En terwijl ik dit typ, ben je dus waarschijnlijk weer thuis (leuk dat je Zweden al ‘thuis’ kunt noemen!).

    Fijn! Lekker weer in je eigen bed, eigen douche.

    Het was, zo te lezen, een prachtige reis.

Geef een reactie

