Zuinigheid met vlijt bouwt huizen als (tempels en) kastelen…….


Vandaag alleen al heb ik 120 foto’s gemaakt. Ik ga ze er niet alle 120 opzetten, maar ik zal een show maken. Het was vandaag weer heerlijk weer, wat zeg ik?: het was snikheet, lekker benauwd. Ik klaag niet hoor, maar ik ben v.e.r.s.l.e.t.e.n. We zijn naar het koninklijk paleis geweest, eerst de auto weggebracht, daarna met de metro helemaal naar de andere kant van de stad. We konden natuurlijk de ingang niet vinden, daar hebben we vaker last van hier, dus we hebben eerst 3 km. gelopen om de muur heen. Gelukkig vielen we toen met onze neus in de boter, want er werd een heuse perfomance gegeven over hoe het vroeger er aan toe ging in het koninklijk paleis. ’s Avonds hadden we een receptie van Leo’s conferentie in het COEX-gebouw, het WTC van Seoul zal ik maar zeggen. De foto van dat gebouw herken je, denk ik wel meteen. Let ook op foto’s van prachtige oude gebouwen met de flats op de achtergrond. Hou je beet, hier komt alles achter elkaar:

Deze slideshow heeft JavaScript nodig.

Ik zag overigens en dat zal haar vreugd doen, dat er veel mussenestjes tussen de lagen van de daken zaten! Die mussen wonen dus in het Koninklijk Paleis!

Dit waren de gebouwen, morgen volgt een logje van de mensen en de performance.

9 Reacties op “Zuinigheid met vlijt bouwt huizen als (tempels en) kastelen…….

  1. Mooi foto’s hoor. Inspirerend!

  2. Echt een heel andere cultuur en kunst , dat is echt prachtig zo te zien.
    Ik heb de foto van het gebouwtje op het eiland van je ingepikt als je het goed vindt tenminste, misschien nog eens iets om te gebruiken bij mijn bewerkingen.

  3. Oh, als je die detailfoto’s ziet. Wat gaaf!

  4. Prachtige foto’s. En inderdaad, het doet me deugd dat er daar nog veel musjes zijn. Leuk hoor.

    groetjes
    Famke

  5. Wat maken jullie toch een bijzondere reis.

  6. Haha, mijn vader zei altijd:
    zuinigheid met vlijt, bouwt luizen als kamelen!

  7. Indrukwekkend! Hmmm… als ik deze foto’s zo zie, moet ik een reis naar het verre oosten toch ook maar eens overwegen!

  8. Prachtige foto’s. Je laat ons een totaal andere wereld zien. Ik geloof dat als je er niet geweest bent, je werkelijk geen idee hebt wat voor land het is. Ook niet als je de media volgt. Jammer van die flats, maar helaas is dat overal zo.

Geef een reactie

