Sleepless in Seoul….om 3 uur ’s nachts


Voor de rest gaat het goed hoor! Ik heb nog geen foto’s voor jullie, geen foto’s van kleine. keffende, langharige hondjes hier met schoentjes aan hun voeten en rompertjes aan en geelgeverfde oren en staart. Vandaag zijn we nog in Seoul, maar morgen gaan we een auto huren en wat van het land zien. Ik ben benieuwd, want we kunnen de borden niet lezen. Ik verheug me altijd op het platteland! Ik heb een paar logjes gelezen en nu ga ik maar weer eens proberen of ik kan slapen……..

9 Reacties op “Sleepless in Seoul….om 3 uur ’s nachts

  1. Kleine, keffende, langharige hondjes met schoentjes aan hun voeten en rompertjes aan en geelgeverfde oren en staat? Weet je zeker dat je niet aan het dromen bent? 😉

  2. Succes met slapen !!

  3. Heel veel plezier!!!!

  4. Dit zijn voor mij hele logische zaken, ver weg van huis, eerst wat gevierd en dan door en door, en dan sleepless in Seoul 😉 Even wennen, komt goed en heel veel plezier op het platteland of waar jullie weg ook heen zal gaan per auto 😀

    XXX

  5. Ahhh…. neem je zo’n hondje mee? Om elke dag op de foto te zetten met elke dag een andere outfit?!

  6. wat zijn dat dan voor hondjes?

  7. Slaap lekker enneh… maak je wel een foto van die rare hondjes?

  8. Dat van die hondjes zou ik ook nog wel eens nader uitgelegd willen zien. Maar dat komt vast later nog wel.

  9. Het lijken wel amerikaanse hondjes, die hebben geen baas en bazin maar een pappa en een mamma , de arme sukkelaars 😦

Geef een reactie

