Gerechtigheid!


Het was wel jammer dat er nog een moord voor nodig was, maar hij is dan toch eindelijk opgepakt….. Er waren nog even berichten dat hij zelfmoord zou hebben gepleegd, maar daar hoor ik nu niks meer over. Ik ben blij dat de gerechtigheid zegeviert, dat iemand met geld en een rijke pa ook gepakt kan worden en veroordeeld. En dan te bedenken dat hij destijds 17 jaar was toen hij Nathalie Halloway vermoordde! Ik heb, net als half Nederland, natuurlijk ook de uitzending gezien van Peter R. de Vries en je kon zien dat hij zichzelf zat schoon te praten. Op een gegeven moment zei hij: “Ik kende dat meisje helemaal niet; dan hoef ik daar toch niet voor op te draaien?” Toen wist ik zeker dat hij het gedaan had!
Ik kan in ieder geval met een gerust hart op vakantie

Want ik heb koffers gepakt:

het bed verschoond:

Even nagedacht of ik wel alles had:

met uitzicht naar boven:

Met uitzicht naar rechts:

en uitzicht naar links:

Mijn fototoestel is opgeladen en dat van Leo ook. Er kunnen bij elkaar zo’n 1000 foto’s gemaakt worden. Ik denk dat dat wel genoeg is. Ik neem ook nog een stick mee om evt. foto”s op te laden. Verder gaat natuurlijk mijn trouwe laptop mee zodat ik jullie op de hoogte kan houden en af en toe wat bijlezen. Ik kan niet beloven dat ik reageer, maar ik zal mijn best doen. Ik heb de wekker op half vijf gezet. Om vijf uur vertrekken we. Normaal gesproken gaan we pas om half zes weg, maar nu moeten we twee koffers inchecken. Morgen gaan we nog een leuke dag met de kinderen hebben bij het arboretum van Rotterdam. Daar is een speeltuin en een restaurant bij. Daarvoor moeten we nog even een internationaal rijbewijs gaan halen bij de ANWB. Leo kreeg vanmorgen een mailtje dat je in Korea alleen een auto kan huren als je een internationaal rijbewijs hebt. Paniek! Peeuw! Ik ben even in de telefoon geklommmen en een aardige dame van de ANWB vertelde me dat ik dat gewoon kon halen bij de winkels die morgen open zijn. Ik werd heel vriendelijk te woord gestaan, het viel gewoon op! Ze zijn altijd echt HEEL aardig bij de ANWB. Je moet een pasfoto meenemen en die bleken we ook gewoon nog te hebben, alles wel, alles wel!
Leo en ik zitten niet naast elkaar in het vliegtuig naar Seoul. Het was bijna helemaal vol. Ik MOET aan het raam zitten, anders word ik gek. Ik word echt bang dan als ik niet kan zien wat het vliegtuig doet t.o.v. de grond. Leo heeft nogal lange benen en dan is hij dus veroordeeld om in het midden te zitten. Nu heeft hij dus een gangplaats, hij blij, ik blij. We zitten 6 rijen van elkaar. Ik slaap toch de helft van de tijd of driekwart. Jullie horen het allemaal wel, later. Tot dan liefs van mij en hou je haaks allemaal!

13 Reacties op “Gerechtigheid!

  1. Heel veel plezier !!!!

  2. Goeie reis, fijne dag morgen (gefeliciteerd!) en een onvergetelijke vakantie!

    Teunie

  3. Een hele goeie reis en geniet ervan!

    Tot OOIT!

    XXX

  4. Wat een avontuur, geniet ervan. Prettige reis, zo. Ik zou ook bij het raampje willen zitten, denk ik. Ik ben de enige (of waarschijnlijk dichter bij de waarheid: één van de weinige Nederlanders) die nog nooit heeft gevlogen…

    Trouwens, bij het lezen van de titel van je blogje dacht ik dat het over T-Mobile zou gaan. Hoe gaat het daarmee, dus?

  5. En welterusten dan! 🙂

  6. Hartelijke bedankt voor het leuke cadeautje, het krijgt een mooi plaatsje in de slaapkamer! (Het was nog heel!)

    Jullie genieten vast van een mooie dag vandaag. Verder een goeie reis en een onvergetelijke vakantie.

    Ook ik vraag me al een poosje af hoe het met T-mobile verder is gegaan!

  7. Veel plezier op vakantie! En helemaal eens over Joran van der Sloot hoor!

  8. Een heel fijne en mooie reis wens ik jullie, maak mooie herinneringen daar en vertel ons er (bijna! ;-)) alles over.

    En voor vandaag: nogmaals van harte met jullie trouwdag.

  9. Wij zullen ons haaks houden! Ik hoop dat je regelmatig wat kan laten zien: ik ben nog nooit zo ver geweest dus ik ben heel erg benieuwd.

  10. En heel, heeeeel veel plezier! Geniet ervan!

  11. Op zo’n lange reis kun je lekker door het vliegtuig banjeren en samen een glaasje halen in de pantry, dat komt vast helemaal goed. Fijne reis en behouden aankomst!

  12. Dat zijn nog eens reizen. Veel plezier jullie. Het is geen alledaagse vakantie. Jullie zullen je ogen wel uitkijken.

Geef een reactie

