Autozitjes, oftewel:toeval bestaat niet!


Het is leuk dat mijn zoon er was! Hij heeft me o.a. attent gemaakt op een website, kijk maar, waar allerlei maatschappelijke discussies worden aangezwengeld. Ik had er nog nooit van gehoord, maar nu staat er ook een stuk van TED op haar blog Dat zal je altijd zien. Als je eens een keer een beetje tijd hebt, of over een bepaald onderwerp iets meer wilt weten, zou ik je zeker aanraden daar eens rond te neuzen. Onze zoon liet ons een paar stukjes zien, maar voooral het stukje over autozitjes, is erg interessant. Het laat ons zien dat mensen die iets ergens aan kunnen verdienen, heel veel macht hebben om de waarheid onder tafel te houden. Keihard ondubbelzinnig onderzoek heeft aangetoond dat een kind vanaf twee jaar net zo veilig en bij zijwaartse en/of achterwaartse botsingen zelfs VEILIGER zit in een gewone autogordel. Er is ons zo lang een gevoel van valse veiligheid aangepraat dat we het gewoon niet willen geloven. Hier volgt het stukje; je moet er wel even voor op je gemak gaan zitten en goed engels kennen.

KLIK KLIK

6 Reacties op “Autozitjes, oftewel:toeval bestaat niet!

  1. Tsss, belachelijk zeg. Ik denk dat er heel veel dingen die fabrikanten ons willen doen geloven met een korreltje zout genomen moeten worden. Denk trouwens ook dat de rol van de media wel ‘ns wat nader onderzocht mag worden. Zij kloppen ook zo snel van alles op.

  2. Ik heb het gekeken, wat een bizar verhaal eigenlijk. Om mijn man maar eens te citeren: Money talks, bullshit walks. Interessante site trouwens!

  3. Wat erg he, dat het blijkbaar zo gaat….

  4. En het gaat over de ruggen van ons heen, het filmpje kan ik ff niet horen want ik heb altijd het geluid uit.

  5. Zo heb ik ook zelfde soort berichten gelezen over de magnetron en wat dacht je van medicijnen ?!!!!
    Helaas kan ik geen link geven , over de magnetron had ik een stensil bij een biologische arts gelezen en over de medicijnen ( farmaceutische industrie ) kan je dr Rath raadplegen . ( google )
    Wij worden aan alle kanten bang gemaakt .

  6. Da’s een gave link, ik zet hem op mijn facebook! En over die valse voorlichting:……winst werkt……..aandeelhouders willen meer rendement…….marketing first……….kortom: Het grote graaien!
    Topje van de ijsberg, ik kijk er niet meer van op, ik leef gewoon, want van dit soort voorlichting, die zich niet alleen beperkt tot autostoeltjes kun je letterlijk en figuurlijk ziek worden.
    We rotzooien maar wat aan in onze onkunde op aarde en in onze drang voor groter, mooier, beter en vooral rijker!

Geef een reactie

