zaterdag 5 juni 2010/dinsdag 5 juni 1969



Zaterdag dus 41 jaar geleden. Ik had een schandalig korte minijurk tot op de knie, hetgeen heel provocerend was.
Hoe is ons huwelijk tot nu toe verlopen?

Hard werken om het dode hout eruit te snoeien

Vol beloften en kansen, alleen was het altijd weer een verrassing in welke kleur de uitvoering zou zijn….

Soms was het zo:

Soms was het zo:

en ook weleens zo:

Maar nooit:

KOUD!


en nooit:

DOOD!

Zaterdag zijn we overdag in Nederland, vanaf een uur of acht. Aan het eind van de middag moeten we dan weer naar Schiphol, want dan vliegen we naar Korea om daar heerlijk 14 dagen -3 dagen werken met vakantie te gaan! Mijn laptop gaat mee, maar ik weet natuurlijk niet of ik daar kan internetten. We hebben onze trouwdag eigenlijk altijd met de kinderen gevierd en daar hoeven we nu dus geen uitzondering op te maken.
41 jaar erbij zullen we wel niet halen, maar nog 30 jaar zou wel leuk zijn……

25 Reacties op “zaterdag 5 juni 2010/dinsdag 5 juni 1969

  1. Wat leuk die trouwfoto van vroeger. Gossie, 41 jaar, da’s een heleboel. Mijn ouders waren in 2007 40 jaar getrouwd, dat hebben we groots gevierd.
    En dan ook nog nog naar Korea. Gaaf!

  2. Bij toeval ben ik blogvolger geworden.
    De warmte en liefde in je blog spreekt mij erg aan.
    Ik wens jullie nog veel mooie jaren in liefde, geluk en gezondheid met elkaar.
    Vriendelijke groet uit Amsterdam-ZuidOost.

  3. Wauw 41 jaar !! Een hele mooie prestatie !!

  4. Wauw wat mooi! Gefeliciteerd en een hele mooie huwelijksreis dit jaar en nog 41 jaar erbij!

  5. whahahahaha die trouwjurk en schandalig kort, whahahaha moet je ze nu zien die jurken soms 😉

    Ik vind het prachtig al snap ik het wel naar die tijd en ik realiseer mij, dat mijn ex man (Vader van kind) toen net geen jaar oud was en ik nog helemaal niet in zicht was, hahahaha

    Maar een mooie tijd hebben jullie samen gehad, dat is overduidelijk en die andere 41 jaar, ja die halen jullie wel als je het mij vraagt MET GEMAK!

    Ik wens jullie heel veel plezier alvast met alle feestelijkheden in het verschiet en vooral de reis naar Korea, SUPER geniet ervan!

    Van harte gefeliciteerd alvast!

    XXX

    • @Morgaine:Ja, het was het eerste jaar van mini-jurken en -rokken. Het was verschrikkelijk gewaagd.

      • Maar jij bent dan ook wel gewaagd en een pioneer!! Dus dat paste prima! Gefeeeeeeliciteerd!! Veel plezier vandaag en GENIET! Liefs, Jezz

  6. gefeliciteerd! ik wens jullie een prachtige dag zaterdag, en naar korea: vast heel byzonder..goede reis.
    simona

  7. Geweldig die jurk!

    Leuk zo’n foto uit de oude doos!

    Veel plezier in Korea en een fijne dag zaterdag

    Liefs Marieke

  8. ohhhhhh, wat een leuke oude zwart witte foto van je trouwdag…. lekkere jonge bekkies en je kijkt ook zo(ver)lief(d) naar hem…..
    Gefeliciteerd alvast en hele fijne reis gewenst 🙂

  9. Alvast van harte en nog heel veel gelukkige en gezonde jaren gewenst. En wat een bijzondere bestemming voor een vakantie maar dat zal vast met die drie dagen werken te maken hebben, of niet?

  10. Wat leuk, die foto! Jullie zien er schitterend uit…

    En gefeliciteerd natuurlijk!

  11. Alvast gefeliciteerd voor 5 juni en een fijne dag toegewenst en voor de toekomst nog vele mooie en goede jaren samen in liefde, gezondheid en geluk!
    En een geweldige reis naar Korea, wij zijn 9 jaar geleden in (Zuid) Korea geweest en hebben genoten van een mooi land en vriendelijke mensen.

    Ik kijk alvast uit naar je verhalen!

  12. Nou ik hoop op nog eens 41 jaar zeg. Pfff, ik hoop dat wij de 41 jaar ooit gaan halen, want tegen die tijd zijn we al heel heel oud…
    Veel plezier dit weekend, en de komende weken in Korea!

  13. Gefeliciteerd Janneke! 41 is heel bijzonder. Je jurk was prachtig, maar wat had je ultiem schitterende schoenen aan!!!!

    Mooi logje over je huwelijk, ik was er een beetje van onder de indruk.

    Gefeliciteerd en geniet met volle teugen van de trip, je bent een wereldvrouw!

    • Ja, dat was net nieuw! Die strik kon er af met een clipje! Als ik heel eerlijk ben, heb ik dat verhaal een beetje voor jou geschreven, laat ik zeggen: in jouw stijl. Ik kan dat natuurlijk lang niet zo goed als jij, maar ik vind je logjes altijd zo integer en eerlijk. Dat maakt indruk op me en ik lees het met ontroering. Het is wel grappig dat jij nu (tot nu toe) de enige bent die wat over die reportage zegt……

  14. gefeliciteerd! Mooi geschreven! En jeeeetje, die bénen! Pffff…..zo mooie benen heb ik nooit gehad hoor…..

    Geniet van de reis.

    • @Ellen: Het is wel weer duidelijk dat iedereen ergens anders op let….. Ik heb mezelf nooit als iemand gezien met mooie benen, wel gespierd. ik fietste veel en ik had gevolksdanst…

  15. Ha, ik had die schoenen wel gezien, ze lijken precies op die schoenen van mij, ook voorzien van een soort strik met een clipje! Dat was twee jaar later.

  16. Gefeliciteerd met jullie trouwdag. Wij zijn bijna 38 jaar getro0uwd, ook al lang hoor. De foto’s vond ik schitterend en vertelden een mooi verhaal.
    Verder wens ik jullie nog een heeeeel fijne vakantie.

  17. Mooi logje en wat een geweldige trouwfoto! Leuk om dat met foto’s uit te beelden.
    Van harte proficiat met deze bijzondere mijlpaal. En natuurlijk een enorm goede reis naar Korea. Jullie komen nog eens ergens…

  18. Gefeliciteerd met jullie trouwdag! Mooie trouwfoto en een prachtige omschrijving van jullie huwelijk. Ik hoop dat ik over 34 jaar ook zulke foto’s kan plaatsen. Veel plezier op vakantie.

  19. Hoi Janneke,
    Alvast gefeliciteerd en veel plezier zaterdag.
    Fijne vakantie en geniet ervan.
    Liefs, Lydia

  20. Wat kijk je fantastisch blij en vol goede moed voor de toekomst naar Leo zeg! En wat een prachtig log over jullie huwelijk, ik hoop nog zeker 30 jaar mee te mogen lezen! Van harte!!
    Kus voor beiden!

  21. Wat een buitengewoon originele manier om 41 jaar huwelijk te beschrijven. Mijn complimenten!
    En natuurlijk van harte gefeliciteerd, een geweldige dag en vakantie gewenst.

Geef een reactie

