Verf en zo


Op veler verzoek laat ik eerst Leo’s broek zien die ik hier per ongeluk roze geverfd heb:
Ik heb hem meteen nog een keer gewassen met Vanish en zo’n kleurenvangdoekje. Het doekje was donkerroze en Leo’s broek lichtroze daarna.
Voor de rest kan ik jullie met blijdschap kennisgeven van de metmorfose van het schuurtje tot gastenverblijfje in wording:

van buiten


van binnen voor enige bewerking


Alles moet je leren, er is heus ook verf òp de muren terecht gekomen!



Nu moet er nog een kleed in, een bed en we gaan het wat opleuken met schilderijen en een deurposter, foto’s volgen. Ik ben zeer moe, maar voldaan moe. Mijn schoonmoeder zei altijd: “Dat is heel wat anders, als je voldaan moe bent!” Ik mis haar……

10 Reacties op “Verf en zo

  1. Ja voldaan moe zijn is heerlijk 🙂 Mooi geworden hoor !! Je huisje dan he 😉 Maar zo’n roze broek is ook best wel hip !!

  2. Die broek van Leo… hoort die wit te zijn? zo ja, hebben ze echfa wit in Zweden? Dat werkt echt heel erg goed, anders een ander advies, koop gewoon verf en verf de broek zwart, dat is ook een goede kleur voor een man en past bij vele outfits 😉

    Toekomstig gastenverblijf gaat ook wel helemaal goedkomen, en ja voldaan moe zijn na een dag arbeid is HEERLIJK!

    XXX

  3. Da’s lekker opgeknapt zeg! Daar kun je wel een nachtje in overblijven, niet? ;o)

    En ja, natuurlijk mag je het van me overnemen. Hoe meer mensen er mee in aanraking komen…

    Mooie week verder!

  4. You did it!!!!

    Mooi roze is niet lelijk, toch?
    Ik heb eens een keer een judopak roze gewassen. Daar was Parapol niet blij mee. De Polletjes zijn de mening toegedaan dat alle roze, paarse en lila mannenkleding voor mietjes is….
    Maar ik vind het juist wel leuk staan!

  5. tummen upp för Janneke!

  6. Wat goed, wat leuk! (op de broek na, die is grappig 😉 Ziet er goed uit, je bent bijna een profi-klusser! Het eindresultaat zal r vast naar wezen: foto?

    Het is onze droom om ooit (tussen nu en 5 jaar) eens met een camper naar Scandinavie te gaan. Ik kom dolgraag bij je aanwippen! Neem ik allerlei lekkers uit Nederlands voor je mee…

    • @Repel: Kan je niet even komen tussen je cursus en je vertrek naar Frankrijk in? Mag je in het gastenhuisje slapen……

  7. Hallo, ik kwam toevallig langs op je blog en zag je mooie roze broek, volgens mij past hij perfect bij het overhemd, dat je man aan heeft op de foto van jullie blog’
    Leuk dat zomerhuisje, ga je in de linkerhoek een kattenluik maken?
    Succes met alles in het hoge noorden, lijkt me heerlijk rustig wonen daar.
    Groeten Jans

    • @Jans:Hé leuk dat je langskwam!! Nee, dat kattenluik was er al en het staat open om de verf beter te laten drogen. Jammer genoeg trof ik twee hommels onder verf aan vanmorgen. Ik moest ze doodmaken. IK krijg die verf niet eens van mijn handen af, laatstaan zij van hun vleugels. Ik vond het echt zielig. Ikben dol op hommels. Als de verf goed droog is, gaat het kattenluik dicht en kunnen we het inrichten….

Geef een reactie

