Kloppen, vegen, zuigen, dweilen……


Mijn zoon Maarten is gisteravond voor een weekend bij ons gekomen. De timing was wat onhandig, want hij is allergisch voor katten sinds hij het huis uit is. Dus sinds woensdag zijn de katten niet meer in huis en heb ik het hele huis grondig schoongemaakt. Je kunt het geloven of niet diegenen die mij langer kennen geloven het onmiddellijk, maar ik heb zelfs nog een dennenaald gevonden! Daarna heb ik alle kussen en stoelzittingen met een natte zeem bewerkt voor de kattenharen en de losse kussenhoezen gewassen (en daarmee Leo’s nieuwe beige broek een prachtige roze kleur gegeven)

Toen heb ik nog een grote bos seringen geplukt (die struik had ik nog niet ontdekt en meegeteld, 106 dus)en ik voelde me heel voldaan!

Om kwart voor elf gisteravond kwam hij aan!

Vanmorgen moet hij nog werken. Hij heeft zelfs nog een vergadering en vanaf vanmiddag kunnen we gaan sightseeën.
Hij heeft maar een klein beetje last nu van de katten. Vanavond komt Jessica ze halen……..

13 Reacties op “Kloppen, vegen, zuigen, dweilen……

  1. Leo zal blij met je zijn. Want een roze broek draag je niet dagelijks.

    Veel plezier samen tijdens de sightseëing.

  2. Gezellig!
    Ben je al met verven begonnen van je logeerhutje?
    Ben benieuwd hoe het wordt!
    Hier alles wel…..de achtertuin wordt onder handen genomen….en dat is een klus!
    Lydia

  3. Gezellig dat je zoon er even is !! En die roze broek die wil ik wel eens zien 😉

  4. Oeps een roze broek, kan gebeuren!
    Gezellig weer een van de kinderen over de vloer. Ik geloof dat jullie niet mogen klagen wat dat betreft.
    Mooi die seringen.

  5. Fijn dat je gastenhuis opschiet, ik ben benieuwd naar de foto’s. Ik doe zelf graag verven en sausen, maar ja voordat ik eraan begonnen ben ….

    Maar nu eerst genieten van het bezoek van je zoon, gezellig om hem een weekend in huis te hebben!

  6. Stoer een roze broek. En geniet van qualitytime met zoonlief.

  7. Hahaha, die beige/roze broek….

    Wat heerlijk dat je zoon er is, gezellig hoor en je huis is ontzettend schoon, ik ben jaloers…

    Fijn weekend, genietgenietgeniet!

  8. Ik ken dat vrienden die ontzettend hun best doen om alle kattenallergen weg te halen.
    En toch begin ik dan binnen een half uur te proesten en hoesten.
    Een lieve vriendin probeert zelfs allergiepillen voor mij te regelen.

    Het blijft lastig en vervelend!

    Die roze broek is geweldig. Op hoogtijdagen moet dat in Amsterdam leuke gevolgen hebben.

    Vrolijke groet en fijn weekend.

  9. Ja, ik zie Leo er al helemaal in lopen (NOT). 🙂

    Ik hoop dat Maarten niet al te veel last heeft van de katten en dat jullie het ondanks de regen toch supergezellig hebben (vast wel, hij komt tenslotte uit Nederland). Wij hebben het ook leuk. De katten zijn lekker aan het buitenspelen (maar ik werd toch wakker van Fidel die om 4.38 bovenop me ging liggen en ben toen de was maar gaan doen. 4 superwasmachines tegelijk want niemand gebruikt de tvättstuga op zaterdagochtend om 5 uur, dan ben ik in twee uur klaar!)
    Have a nice day, krrraaaammmm Jezz

  10. Heel veel plezier samen!

    XXX

  11. Hallo
    Wat ziet het er heerlijk fris en gezellig uit.
    Ik zelf kan ook zo genieten van een opgeruimde kamer.
    Groetjes
    uit Haastrecht
    Constance

Geef een reactie

