Kort en bondig (laatste deel: Lieke, Lydia en Marieke)


Dit is mijn laatste antwoordlogje. Morgen maak ik de prijzen bekend.

Mijn dochter Lieke vroeg:

Kun je ook een kort en bondig logje schrijven als antwoord op de vragen?

Ja, bewijs volgt

Lydia(geen blog), vroeg:

Als je een ster van de hemel mag plukken en je diepste wens mag doen (eerlijk en oprecht) wat zou je dan wensen?

Samen met Leo in hetzelfde geloof tot in eeuwigheid

Marieke stelde tenslotte nog twee vragen:

Hoeveel verschillende planten staan er in jullie tuin?

98 update maandagavond :104

Welke echt typisch Zweedse plant vind je tot nu toe het mooist ?

de blåsippur (blauwe bosanemoon)

4 Reacties op “Kort en bondig (laatste deel: Lieke, Lydia en Marieke)

  1. Zo, helemaal klaar dus met alle vragen. Bedankt voor je (meestal!) uitgebreide antwoorden.

  2. 1 reaktie, maar Janneke, lol… heb je het ook de KANS gegeven dat mensen erop konder reageren voor je weer een nieuwe neer had gezet, plus het was pinkseterweekend en dat is ook garantie dat mensen weg zijn enzo, ik durf te wedden als je het in een normale tijd neerzet waarin iedereen thuis is en werkt enzo…

    Dat je dan echt wel veel reakties op korte en bondige logjes krijgt, bij mij is het zelfs vaak andersom, zet ik eens een gedachtegang of een verhaal neer, dan amper reakties of ik moet het 3 dagen niet meer updaten.. ja echt.. en op de kortere logjes met veel foto’s dan … gaan ze los, mensen willen de tijd vaak niet nemen, en schijnbaar bij jou dus wel 😉

    ik loop nu zeker achter bij jou en kan mij nu even niet lang concentreren en jouw verhalen vind ik prachtig dus daar neem ik graag mijn tijd voor, of ik nog overal op ga reageren? Dat denk ik niet, maar gelezen wordt het zeker door de beterende tijd heen.

    XXX

  3. Dankjewel voor je antwoord 😉

  4. Wooow 104 planten (inmiddels 106 las ik op je meeste recente log)

    De blauwe bosanemoon is inderdaad een mooi en lief bloemetje om te zien

Geef een reactie

