Jubileumlogjeswinnaars!!!


Bedankt voor al jullie vragen! Ik heb er erg van genoten om alles te antwoorden, maar nu ben ik hopeloos achter met mijn dagelijkse mededelingen. Zo heb ik al bijna een week twee katten te logeren……., zo moet ik jullie vertellen over de fanatsische reis die we in Korea gaan maken en dat ik vast de plaastnamen in koreaanse sliertjes aan het bestuderen ben, zodat ik de weg kan vinden als we daar gaan zwerven op het platteland… zo moet ik jullie nog vertellen van de televisie die we eindelijk gekocht en geïnstalleerd hebben (voor mijn verjaardag gekregen) met een superdeluxe pakket, maar voorlopig kunnen we de voetbalwedstrijden nog niet vinden (Leo de pest in..) enz. enz. Jullie hebben ook het recept van mijn rabarber-appelsaus met vanillevla nog te goed.
en dan heb ik het nog niet eens over de tuin, hoe prachtig, hoe geweldig en over het weer: om te zoenen!

Ik heb twee prijzen weg te geven.
De eerste prijs voor de meest originele vraag waarover ik nog niet gelogd had ik zou niet op het idee komen gaat naar SILLIE!!!
Als je me even je adres mailt, komt er een echt zweeds cadeautje naar je toe……
De eerste prijs voor de meest originele vraag waarover ik wel gelogd had, is de vraag van MARIAM!!!! Ik had er hier al over geschreven.
Als je me even je adres mailt, komt er een echte zweedse kleinigheid naar je toe…
Mijn mailadres staat in mijn gravator.
Zoals al gezegd, heb ik er erg van genoten om alle vragen te beantwoorden. Ik vond het ook erg leuk om het verhaal te kunnen vertellen over Leo’s en mijn ontluikende liefde, over hoe ik logopediste ben geworden, over wensen en dromen en zweedse eigenaardigheden en dan vergeet ik ook nog een paar vragen, weet ik zeker. Heel apart vond ik het om vanmorgen met pen en papier naar buiten te gaan en alle soorten planten op te schrijven voor de laatste vraag. Ik had er binnen al 57 zelf verzonnen. Vanmiddag, bij het werken in de tuin, vond ik nog 5 soorten die ik niet gezien had vanmorgen. Verder heb ik ontdekt dat ik het heus wel kan, korte logjes maken, maar dat a.) ik het niet leuk vind, en b.) er nauwelijks op wordt gereageerd. IK VIND HET LEUK ALS JULLIE REAGEREN! IK VIND HET LEUK OM UITGEBREID TE SCHRIJVEN!! Blijkbaar vinden jullie dat ook, want anders had je wel gereageerd op mijn korte en bondige logje. Morgen ga ik van alles schrijven, maar voor vandaag: schluss!

7 Reacties op “Jubileumlogjeswinnaars!!!

  1. Oh wauwie 😀 wat leuk ik heb gewonnen JOEHOEEEEE

  2. Wat is internet toch bijzonder! Elke ochtend, na het wegbrengen van de kinderen, even de wereld door, nieuws, logjes en natuurlijk de mail. Sinds kort zit je in mijn favorieten lijstje. Dank je wel dat ik bijna elke dag mee mag genieten van jouw verhalen! Kleine kadootjes zijn het!

  3. Nou je hebt helemaal gelijk, de vraag van Sillie vond ik ook het orgineelst (lastig te beantwoorden ook)
    Ze waren leuk om te lezen, allemaal! Alleen die korte ja, die vond ik wel erg kort..
    En nu over tot de orde van de dag, vertel,!! over korea, de televisie etc

  4. en wij vonden het leuk om zo meer over jou en je leven te weten te komen… gek hé, hoe mensen die je niet kent, je toch zo kunnen boeien…
    ik had de vraagjes gemist maar had er eigenlijk ook niet echt één, en als ik er alsnog eentje krijg verondertsel ik dat ik het ook zonder jubileumlogje nog wel mag vragen zeker!?
    geniet van die tuin met 104 planten én van je reis binnenkort!

  5. En nu snel die voetbalzenders vinden… nog maar een paar (euh twee??) weken voor het WK!

  6. Die vraag van Sillie was dan ook wel superleuk. Gefeliciteerd!

  7. Ben ik even afwezig, kom ik terug en ik heb een prijsje gekregen, wat een verrassing! Dank je wel.

    Ik heb genoten van al je antwoorden en je hierdoor wat beter leren kennen. Alhoewel kennen….!

Geef een reactie

