Meegenomen uit Nederland……..


ACHTERGELATEN IN NEDERLAND:

Deze slideshow heeft JavaScript nodig.

22 Reacties op “Meegenomen uit Nederland……..

  1. Nou jaaaa! Die bovenste foto, dat kan ik echt niet aanzien hoor. Ik ben jaloers! 🙂

  2. haha kaas, stroop en hagelslag, wie zal er nu ooit op het idee komen om dat wereldwijd te gaan slijten 😉

    XXX

  3. Hahaha grappig, ik had mijn autootje volgeladen met allemaal lekkere franse dingen die we in nederland niet hebben 🙂

    • @Janne: Groot gelijk als je de ruimte hebt. Mijn ervaring is alleen dat dat soort dingen alleen maar smaken in het land zelf. Wij hadden van die heerlijke Menthe a ‘l eau gedronken in Franrijk en natuurlijk een fles Menthe limonadesiroop meegenomen naar Nederland. Ik geloof dat ik er twee keer een glaasje van heb genomen……

  4. Gelukkig was de voorstoel nog vrij en kon je zelf nog mee! Ik weet dat we op huwelijksreis naar Noorwegen gingen om te camperen. Ik (Lydia) Had de auto geladen. TEVOL!!! dus, want ik had vanalles achter Ar zijn stoel gepropt, waardoor hij met zijn knieen in zijn nek moest autorijden. Vervolgens mistte we de boot naar Zweden, waardoor we 4 uur moesten wachten met onze benen in onze nek ’s nachts om 12 uur. Maar….WE HEBBEN EEN WAANZINNIGE VAKANTIE GEHAD!!!
    liefs, Lydia

    • @Lydia:Ja, ik moest de voorstoel ook lichtelijk naar voren zetten om alles kwijt te kunnen, maar het is gelukt. Het lijkt me toch wel lastig om, als je helemaal naar Noorwegen gaat, op de vierkante centimeter moet zitten de hele reis! Lol!

  5. bovenste zeer herkenbaar 😀 maar die onderste…. ik vind heimwee zo naar……

    • @Sillie:Het is niet heel erg hoor met mijn heimwee! Maar groeiende en bloeiende dingen achterlaten, terwijl niemand er nu van kan genieten, doet wel een beetje pijn…..
      Gelukkig heb ik hier genoeg om van te genieten!

  6. Lekkere spullen. Hollandse kaas en chocokorrels. Goede keus want zo maken ze het alleen maar in Nederland.
    De vergeetmenietjes staan er lekker bij. Hier ook. Daarna worden ze zwart helaas. Maar elk jaar weer opnieuw he…

    Plato gaat een weekje naar Terschelling. En hij neemt de regen mee. 😦

    • @Plato:Kom naar Zweden! Het is hier heerlijk weer! Veel plezier op Terschelling! Wat is het weer fijn, weer fijn, weer fijn op Terschelling te wezen, wat is het weer fijn, weer fijn, weer fijn op Terschelling te zijn!!

  7. OOOOOOOO ik wil OOOOOOOK

  8. Grappig die volgeladen auto. Bij mij zou hij er ongetwijfeld anders uitzien. De ene helft van de kofferbak met kaas en de andere met drop, veronderstel ik.
    Wat heerlijk dat het bij jullie dus mooi weer is! Geniet er maar lekker van!

  9. Je kunt weer even vooruit!

  10. Oh lekker allemaal.

  11. Wat een lekkere dingen heb je meegenomen uit Nederland! Die 4 potten, is dat allemaal mosterd, of zie ik het verkeerd?

  12. Oh die mayo heb ik ook altijd ZALIG !!!!

Geef een reactie

