Bonbons


Deze week ben ik in Nederland. We zijn maandagochtend om half zes met stralend weer vertrokken (de zon was al op) en we kwamen om acht uur ’s avonds in ons huis aan. Omdat we nu met de auto zijn, heb ik een heleboel cadeautjes bij me, die ik anders niet in het vliegtuig mee kan namen, allemaal zweedse dingen en ook…. een luchtbed. Dus nu kamperen we hier in Puttershoek en ik heb net boodschappen gedaan. Ik heb hollands brood gekocht, hollandse kaas en pekelvlees en lever, mmmmm!!!. Vorige week nodigde zij ons uit om mee te doen met een workshop bonbons maken. Dus nu ga ik samen met haar vanavond bonbons maken! Morgen gaan we met drie dochters en alle vijf de kleinkinderen naar de Efteling naar het Kralingse Bos of zo, of naar de kinderboerderij. Vergeten jullie niet vragen te stellen hier/ om een cadeautje uit Zweden te winnen? Ik heb al heel wat originele vragen binnen; ik loop me het hoofd al te breken over antwoorden Als we zondag terugrijden, hebben we zaterdag onze verjaardag gevierd en heb ik, als het goed is, een heleboel planten gekocht en uit mijn eigen tuin geroofd om mee te nemen naar Zweden. Ik zal er foto’s van maken. Tijdens het boodschappen doen, ben ik het halve dorp tegengekomen. Puttershoek is de laatste tijd opgestuwd in de vaart der volkeren en heeft tegenwoordig een Marskramer, een Hema, een kruitvat en een Lidl, among, others natuurlijk.
Bij de buren heb ik het wachtwoord van hun wireless gevraagd, maar dat doet het niet. Nu zit ik op een onbeveiligde verbinding te werken, die het alleen doet als ik mijn computer in de vensterbank zet! Het gaat, het gaat, maar relaxed is anders.

8 Reacties op “Bonbons

  1. Tot straks dan!! Vind het wel eng,maar ook leuk om jullie te ontmoeten. Durf nooit ergens op af te stappen……

    Groetjes,Corina

  2. Ooooh! Geniet van je tijd in Nederland, ondanks het weer, geniet van je kinderen en kleinkinderen. Maar dat zul je vast wel doen…

  3. Hahaha, een werkplek achter het raam. Dat doet me aan heel andere dingen denken!
    Geniet van je week in Nederland.

  4. Hoi Janneke,
    Er staat hier ook nog wat voor je klaar, hou je een plekje over in de auto! 😉
    Geniet ervan! Ik hoor wel wanneer je kom.
    Liefs, Lydia

  5. Dus het gaat net. Maar dat maakt niet uit. Het logje is geplaatst.

    Veel plezier in Nederland en speciaal in het dorp van Keessie…. 🙂

  6. Jullie zijn ‘thuis’ aan het logeren dus! Gaaf!

  7. Veel plezier gewenst !

  8. Achter de ramen hè….? Ja, ja…. Wahahahahaha 😉
    Enne… nu nodig je ‘ons’ vast uit om die bonbons te komen keuren! Toch?? 😀

Geef een reactie

