Mijn nederzweedse bijdochter…..


We hebben het hier over Jessica. Ik heb lang moeten wachten om dit logje te kunnen schrijven. Jessica dus:

Komt regelmatig doodmoe uit haar werk naar mij toe en dan eet ze een heleboel (gezellig!) en dan gaat ze voor mijn open haard een uurtje slapen
en dan gaat ze weer naar huis als haar man uit zijn werk komt.

Ze heeft echter een hele goede reden om moe en eetlustig te zijn:

IK WORD NEDERZWEEDSE BIJ-OMA!!!

20 Reacties op “Mijn nederzweedse bijdochter…..

  1. Oh wat gaaf. Gefeliciteerd Janneke. En Jessica en haar man natuurlijk ook. Hoe lang moeten jullie nog wachten op de geboorte?

  2. Wat een goed nieuws! En wat leuk om een NederZweedseBijdochter te hebben…. (hoe kom je eigenlijk aan haar??! Of heb ik mijn kans om vragen te stellen al verbruikt vandaag?)

    Gefeliciteerd, Jessica! En “oma” natuurlijk ook (-;

  3. Gefeliciteerd!

    Bij-oma, mooi woord.

    Vriendelijke groet.

  4. woehoe! super!!!
    en inderdaad: wat een mooi woord…

  5. Gefeliciteerd voor jullie allebei!

  6. Wat leuk! Bij oma! Zelf heb ik een Afrikaans bij kind. Eerst was ze bevriende met mijn dochter, toen kwam ze bij ons inwonen omdat ze graag een studie wilde doen en in zo’n akelig donker kamertje in haar eentje zat. Nu heeft ze zelf een flatje in ons stadje. Zo leuk, een extra kind.
    Gefeliciteerd met je bij kleinkind to be.

  7. De reacties lezend komt het evenzo mooie woord voorkinderen naar boven.
    De kinderen uit een vorige relatie.
    Bijkleinkind en voorkind namen met liefde voor het kind.
    Vriendelijke groet.

  8. Ja, het is wat! Eerst dacht ik: onee! Wat heb ik gedaan! Maar nu zie ik er vooral naar uit! De natuur heeft zo zijn manieren heb ik al gemerkt. Uitgaan is ineens helemaal zo leuk niet meer. Ik dans 5 minuten en dan denk ik: “Wat doe ik hier? Ik wil naar huis!”. En ik denk 100x per dag aan het kindje. De echo zag er goed uit woensdag. Het kindje zwom vlijtig rond! 🙂

    Nu ben ik in week 13 en de baby komt rond 6 november. Jullie krijgen vast nog wel meer foto’s te zien!

    Bedankt allemaal! Enneh… ik ben heel blij dat ik een nederzweedse bijmoeder heb! En ze is ook nog eens logopedist, net als ik!

    Liefs, Jessica

  9. en wat een leuk logje, Janneke!! Ik lachte me dood.

  10. Altijd prettig, als er weer nieuw leven bij komt, van harte gefeliciteerd!

    XXX

  11. Gefeliciteerd!!!!

  12. Franca Oostveen

    Hoi Janneke,

    Mag ik jouw e-mail ontvangen?
    We hebben post voor jou ontvangen.

    Groetjes, Franca

  13. Wat leuk! een nederzweedse bij-familie! Je word vast een super bij-oma! En met al die logopedistes in de buurt, leert het kindje vast nu al praten :-))

  14. wat een leuk bericht Janneke, van harte gefeliciteerd. En natuurlijk ook voor Jessica en haar man. Het is altijd mooi, en spannend hè.. een verwachting, en geboorte…

    ik mag er op mijn weblog niet echt iets overschrijven maar onze Janneke heeft nu haar 1ste ivf gehad..ik hoop zo dat het embryo blijft zitten….dus bij mij ook spannend maar anders:)

    ik ben steeds weer bij met jouw berichtjes..je sopt er heel veel energie naar maar in toe…het is als een warme deken..bedankt lieverd

    grts

  15. Allemaal van harte gefeliciteerd !

  16. Had ik toch bijna dit logje gemist! Wat een mooi nieuws. Nederzweedse bij-oma! Dat is een hele bijzondere eretitel.

    Gefeliciteerd!

  17. Wat superleuk! Gefeliciteerd!
    Schattige foto’s trouwens 😉

  18. Alvast hartelijk Bij-gefeliciteerd 🙂

  19. super! en zo bijzonder dat ze je ‘bijdochter’ is… heerlijk!
    verwen haar maar goed! maar dat zal geen probleem zijn denk ik zo!

  20. Wat bijzonder! Ik had deze week een soort bij dochter; vriendinnetje van oudste ging met ons mee op vakantie!

Geef een reactie

