Beloofd is beloofd…..


Vanavond ga ik strijken en straks ga ik boodschappen doen, maar eerst……..

8 Reacties op “Beloofd is beloofd…..

  1. Lekker, ik ben jaloers. Gisteren trouwens Jamie Oliver in Zweden gezien, ik wil er meteen heen!

  2. He ja, ik wil ook!

  3. Vandaag begint mijn korte vakantie.
    Mijn zonneterrasbedje heb ik al gepakt.
    Het weer is er goed voor.
    De komende dagen vind je mij ook regelmatig rustend in de zon.
    Wel met veel achterstalligge boeken…….

    Zonnige groet uit Amsterdam-ZuidOost.

  4. Wat heerlijk! Enjoy!

  5. Oh, dat lijkt me relaxed om daar zo te liggen. Kopje thee erbij, boekje. heerlijk!

Geef een reactie

