Over tot de orde van de lente……


Gisteren was het 36 jaar geleden dat ik voor het eerst moeder werd van deze bijzondere dochter:

(Het is de volwassene hoor!) en vandaag zag ik dat er al wat zaad opgekomen is van mijn Cosmea:

en ook van mijn lathyrus:

Zoals ik al in mijn logje van gisteren schreef bij het commentaar: Als ik dan maar een beetje begrip ontmoet, ben ik alweer mijn boosheid kwijt. Ik denk dat het wel in orde komt…..het is lente!!

15 Reacties op “Over tot de orde van de lente……

  1. Gefeliciteerd beide!

    Feestelijke groet uit de Bijlmermeer van
    Rob Alberts ( van robalberts.punt.nl )

  2. Gefeliciteerd jullie allebei en wat een toestand met die telefoonrekening van jou zeg. Echt niet normaal!!!!

    Mooie uitlopers heb je al in je zaadjes. Ik zag hier vanmiddag ook de eerste helden de kop opsteken…

  3. Gefeliciteerd, mijn oudste werd in december 36 mijn jongste werd 32 (how time flies)

    Leuk dat je bloempjes al mooi opkomen, ik had voor mijn verjaardag ( in juli ) zaden met potjes erbij gekregen van kruiden, basilicum,oregano en drie pitten voor olijfboompjes. De oregano en basilicum kwamen mooi op en zijn in de italiaanse gerechten verwerkt.
    Ondanks dat ik dacht dat die olijf niet op zou komen heb ik de grond van dat potje toch vochtig gehouden en laten er nu in januari stuk voor stuk drie groene sprieten boven komen, ik ga ze binnenkort ieder hun eigen potje geven en als het warm wordt mogen ze buiten spelen de hele zomer lang, ik ben benieuwd of ze het gaan redden.

    • Ja leuk, ik weet dat dat kan, olijven! Het is wel een heel karwei hoor om ze een beetje volwassen te krijgen (de olijven bedoel ik dan hè, niet die kinderen). Wij zijn zo’n beetje even oud, heb ik al eerder ontdekt……

  4. Gefeliciteerd met 36 jaar moederschap!

  5. Oooo, omhoog komende plantjes. Dat is altijd fijn om te zien!

  6. Gefeliciteerd met de mooie dochter!

    En mooi ook, dat nieuwe leven. Zelfs als het gewoon een klein groen sprieterig plantje is.

    • Wat nou, een klein groen sprieterig plantje??? Het mooiste zaailingetje van heel Zweden en Nederland en jij noemt het een klein , groen sprieterig plantje!!!

  7. Gefeliciteerd met je mooie dochter! Fijn dat je geniet van dingen die er toe doen, de lente na zo’n lange winter is een van die dingen. Je lijkt me standvastig genoeg om uiteindelijk je gelijk te krijgen. Jammer dat het zo’n gevecht moet zijn…

  8. Gefeliciteerd met je dochter, mijn dochter, ook de oudste wordt in september 36.
    Fijn dat de zaadjes zo goed opkomen, cosmea en lathyrus altijd mooi.

    • Mariam, ik vind het zo leuk dat je altijd reageert, maar ik kan nooit terug reageren, want je hebt geen blog hè?En ik kan je zelfs niet e-mailen, want dat krijg ik ook nooit door. Maar goed, ik waardeer het zeer.

  9. Gefeliciteerd met je oudste, 36 dan is ze iets jonger als ik ben 🙂

    Leuk at de bloempjes opkomen, het is echt voorjaar he.

  10. Ik heb inderdaad geen blog, maar als je het leuk vindt om mijn e-mailadres te weten dan kan dat hoor!
    Ik vind het erg leuk om over je belevenissen te lezen (behalve dan dat gezeur met T-Mobile, dat had ik dan weer liever niet gelezen).

  11. alsnog een dikke proficiat met de verjaardag van je dochter, janneke!

    jouw lente komt mooi piepen? 😀

    dankjewel voor je lieve reaktie!

    voor alle duidelijkheid, wij wonen niet in nederland maar in belgië. 😉

    ik wens je een heerlijk weekend,

Geef een reactie

