Bloed, zweet en tranen………


en dat allemaal om jullie te laten zien en onszelf natuurlijk hoe het gegaan is met de sneeuw op de oprit. Ik heb ook nog zo’n serie van de serre. Is er interesse in?, anders doe ik het niet……

Later:Nou, begrijpen doe ik het niet…. Als ik hem proefdraai, doet hij het gewoon zoals bedoeld en als ik hem dan publiceer, zit dat laatste plaatje in de weg. ….Ik probeer het nog 1 keer!

Nog later:Nou, zoals jullie zien, heb ik een galerij van gemaakt. Er popte steeds een plaatje uit de show over de tekst heen en de slide show werkte niet. Zo is het ook leuk, maar jullie begrijpen : DIT LAAT IK NIET OP ME ZITTEN!!!
Nu ga ik nog een slideshow van de sneeuw op en rond de serre maken natuurlijk. Als deze het nou gedaan had………..

14 april in de avond

8 Reacties op “Bloed, zweet en tranen………

  1. Jaah het is gelukt !! Leuk om zo achter elkaar te zien 🙂

  2. Heb jij ze als slideshow gezien Janne? Bij mij deed hij het allen in de proefdraai! Weet je wat ik doe, ik zet de slideshow er gewoon onder!

  3. Hoera, sneeuwloos. Gaat wel snel zeg.

  4. Jammer dat het niet is gelukt, vooral omdat je er zoveel tijd aan hebt besteed!
    Op de galerij kun je natuurlijk ook goed zien hoe het ging met alle sneeuw.

  5. Äsch, ooit lukt het je hoor! Ik weet echter precies hoe je je voelt! Ik kan daar ook zo KRIEGEL van worden.

  6. DE aanhouder wint, maar dat hoef ik tegen jou niet te zeggen!
    Weet je dat mijn laptop ellenlang moet zoeken naar jou blog met AL DIE FOTO’S!!!!!! Maar het is het wachten echt wel waard, oefen ik mijn geduld telkens….trouwens leuke tip voor mensen die wat ongeduldig van aard zijn (hahaha)
    liefs lydia

  7. Heerlijk, alle sneeuw weg en weer zon! Ik vind de foto’s trouwens erg mooi.

    Groetjes
    Famke

  8. Sneeuw weg en de zon is er voor in de plaatst 🙂
    De sneeuw is nog snel weggesmolten zeg.
    Ik zie je foto’s ook niet in slideshow hoor, maar naast elkaar en onder elkaar.

Geef een reactie

