Het lukt niet…..


Heb ik mooie foto’s gesorteerd om een slideshow te maken van de wegsmeltende sneeuw op onze uitrit, krijg ik het weer niet voor elkaar. Ik krijg da plaatje met slideshow niet gepopupt. Ik heb er genoeg van, lange zware dag achter de rug, naar Stockholm heen en terug gereden (2×200 km.) alwaar ik twee uur naar zweeds heb zitten luisteren en ik ben MOE en ontmoedigd. Ik ga slapen, morgen weer een dag.

5 Reacties op “Het lukt niet…..

  1. Inderdaad, morgen weer een dag. Slaap ze!

  2. Morgen weer een nieuwe dag met nieuwe kansen 🙂 Het gaat je vast nog lukken !!

  3. Ja joh, vandaag is er weer een dag en morgen nog één. Die techniek he….en dat niet altijd doen wat wij willen, het lijken wel pubers:)

  4. Dat kun je soms hebben,dat iets niet lukt , zeker als je moe bent. Eigenlijk moet je dan niet aan dit soort dingen beginnen veel beter voor je zelf. Eerst uitrusten en dan pas moeilijke dingen doen zoals plaatjes aan elkaar plakken.
    Misschien een kleine tip, je kunt ‘animatieshop’ opladen en dan je dia’s daarin zetten zodat je een show krijgt. je kunt zelf bepalen hoeveel frames je laadt en hoe snel ze wisselen.

    Net ook je vorige logjes bekeken, je hebt volgens mij beweging genoeg daar dus maak je niet te druk. Ik snoep haast nooit (wel een gebakje op een verjaardag en door de week een koekje bij de koffie) ik drink nooit frisdrank (alleen water, en thee of koffie zonder iets erin) Geen chips in huis en noten gebruik ik aleen bij de warme maaltijd verwerkt als vleesvervanger, ik eet matig en gezond en ik zwem elke week een uur baantjes. Ik wandel graag en verder heb ik toch overgewicht wie het weet mag het zeggen hoe kom ik er aan? Ik heb besloten om me daar niet druk over te maken. Van de oncoloog mag ik niet afvallen omdat dat een teken kan zijn dat mijn ziekte weer actief wordt. Dus. . . .ik ga gewoon lekker verder zoals ik dat al doe.

    Die meibloempjes lijkt me een leukere actie dan de kinderpostzegels , jammer dat het hier niet is. Ik koop wel altijd van mijn kleinzoon iets als er weer ‘uitgeleurd’ moet worden.

    Goed ik pak zo mijn kiekkast en ga van het mooie weer genieten, lekker een stukje wandelen.
    Wel oppassen dat ik niet teveel door het hoge gras ga lopen, er zijn momenteel erg veel tekek actief. Mijn oudste kat Moos ( 12) heeft er elke dag wel eentje op zijn koppie, terwijl de jonge dame Shadow (10 ) er nooit mee aankomt

  5. Ach, de foto op de kop hier is ook heel mooi!

Geef een reactie

