Expirimentje


Bij hem hier zag ik iets leuks ,

maar het is vooralsnog niet gelukt. Ik ga er nog even verder op broeden. Het is de bedoeling dat jullie, net als bij hem de plaatjes in elkaar zien overlopen, maar ik kan dat nog niet. Even puzzelen, ik heb nog veel meer series verschoten o.a. van onze serre en de sneeuw. Ik WIL het KUNNEN!! Ondertussen heb ik wel mijn Woordeloze Woensdagplaatje gevonden. Ik heb het gewoon bij mijn foto’s staan! Wordt vervolgd!

8 Reacties op “Expirimentje

  1. Ach, je gaat vast nog uitvogelen hoe dat allemaal moet.

    Ik ben benieuwd woensdag.

  2. Altijd leuk om weer wat nieuws uit te vogelen, ben ik ook druk mee bezig maar dan zonder pc 😉

    XXX

  3. Ik heb bewondering voor mensen die rustig iets kunnen uitzoeken, ik ben daar veel te ongedurig voor. Het moet meteen lukken. Heel irritant is dat. Succes ermee!

  4. Ik ben benieuwd! Leukleukleuk….

  5. Je bent vergeten om ‘slideshow’ aan te vinken, vermoed ik. Nu heb je een fotogalerij.

  6. Gaat lukken, jij kan zo ongeveer alles, is min indruk van jou…wij wachten rustig af tot het gelukt is en tot die tijd is deze serie ook zo leuk om te zien 🙂

    OT: ik ben zo blij dat we in mei al die afspraak hebben bij jouw contact voor De Wijze! Ik ben je nog steeds zo dankbaar daarvoor!

  7. Geachte Vrouwe Baasbraal,

    Het is een leuk beeld van hoe de natuur reageert.
    Nog bedankt voor uw commentaar op mijn logje.

    The Old Sailor,

Geef een reactie

