Geruisloos


Omdat mijn nieuwe policy is om voor elf uur op bed te liggen, had ik pas vanmorgen door dat ik de grens van 50.000 hits ben gepasseerd. Ik dacht dat ik vandaag pas die grens zou bereiken, maar na mijn depressieve logje ging het heel hard. Ik had er ik een event van willen maken, maar nu is het te laat. Nu heb ik nog een event in het verschiet en dat is per 1 mei, want dan blog ik nl. een jaar. Nu vraag ik aan jullie: Wat zal ik daar eens voor feestelijks aan koppelen? Jullie mogen dus kiezen: of een soort cadeautjesactie met een cadeautje wat representatief is voor je streek of land, of willen jullie net als bij allerlei anderen mij het hemd van het lijf vragen? Graag van IEDEREEN een reactie, ook van diegenen die normaal alleen maar lezen en denken dat hun reactie niet belangrijk is!!! Of heeft er iemand nog een ander idee wat nog niet gedaan is? De meeste stemmen gelden, dat ga ik doen! Dat is pas democratie, vinden jullie niet? Ik woon niet voor niets in het meest democratische land ter wereld!

13 Reacties op “Geruisloos

  1. Gefeliciteerd! Over het meest democratische land ga ik nu even geen ruzie zoeken:)
    Altijd leuk voor een 1e verjaardag: cadeautjesactie! Ik doe in ieder geval mee:)
    En al die vragen….dat kan ook zonder “verjaardag”? :))

  2. Cadeautjes!

  3. Gewoon cadeautjes en vragen!

  4. Ehm, geen idee.
    Ik ben zelf niet zo vierderig.

    Maar een mooie foto is altijd leuk!

  5. Dan zal deze meelezer zich ook maar bekendmaken… Gefeliciteerd!!!! En 50.000 hits en 1 jaar bloggen… dat vraagt om een cadeautjesactie. Ik doe mee!!!

  6. joepiedepoepie! hieperdepiep haroe brovaaa!
    ehm… bij feest horen cadeautjes 🙂

  7. Hahaha, ook al een anti-lurk campagne aan het voeren 😉

    Ik doe mee met alles…alhoewel…..ik heb het idee dat ik inmiddels alles wel van je weet 😉 :P…

    Kom maar op met whatever het wordt…

  8. In mei zullen de bloemen wel bloeien en maak je daar een mooie foto van :):)

  9. ik weet het niet. IK BEN ALLEEN MAAR MOE DE HELE TIJD!!!!
    bleeeeeeehhhhhhh……..

  10. Vragen! Vind ik altijd leuk. Ik ben altijd zeer nieuwsgierig/ geinteresseerd in mensen dus…….

  11. hoi ik ben weer boven water…..blub blup.. en wat zie ik…GEFELICITEERD!!!!!!!! een geweldige prestatie want je schrijft steeds leuke en interessante logjes..en dat een jaar lang al..

    ik ben wel voor een cadeau hoor… lees goed: ik spreek niet in verkleinwoorden hahahaha…

    Janneke, blogze…

    grts

  12. ik lees nog steeds al je blogjes, en vragen of cadeaus maakt mij niet uit =)

Geef een reactie

