Woordeloze vorige week woensdag (alleen met foto-onderschriften)


De jarige is er nog niet maar de visite lust wel een hapje (Mammalien)


There she is!!


Zelf uitgekozen! Voor het eerst sinds twee jaar overheerst roze niet..


rolschaatsen met supermegaMindypak èn knie-elleboog-polsbescherming


Ze kan zelfs al een soort van loslaten zeg maar..


Ook de taart heeft ze zelfgamaakt. Broerlief vermoordt ondertussen de kaarsjes..


in één keer blazen.......


UIT!!!

12 Reacties op “Woordeloze vorige week woensdag (alleen met foto-onderschriften)

  1. Leuk deze foto’s!
    Fijn dat je bij haar verjaardag was.

    • Ik drukte per ongeluk al op de knop Publiceren. Ik had het morgenochtend pas willen doen. Ik dacht: ïk ga net als Toaske vast een aantal logjes vooruit maken”, maar je ziet dat ik het nog niet gewend ben. Morgen maak ik een Woordeloze Woensdag over de sneeuwstand hier.

  2. Wat is je kleindochter jarig en wat is het spannend!
    Mooie foto’s heb je gemaakt en fijn dat jullie er bij waren.

  3. Super zeg. Die eerste foto op de tafel doet me idd ergens aan denken, hihi.

    En wat een mooie jairge, in zelfgekozen feestjurk én in Megamindy outfit! Super. Je kan er denk ik ook met gemak een 6 opschrijven op die muts, dat zou ik ook geloven, zoals ze uit haar ogen kijkt (én rolschaatst)

  4. De foto’s spreken voor zich, net als bij mij 😉 hahaha en ik had niet eens stil gestaan bij woordenloze woensdag, nah ja.

    Dit is feest, van harte alsnog!

    XXX

  5. Alsnog gefeliciteerd . Ja logjes vooruit maken is wel handig soms, ik heb het hele vervolg al klaar en de acht delen stonden in mijn voorraad conceptjes. Nu nog vier dus 🙂

    Leuke foto’s van haar verjaardag, zo te zien was het genieten .

  6. mooi
    die taart..hoe doen mensen dat toch van die taarten maken?

  7. Wat een heerlijke foto’s! Die eerste is schitteend. Wat fijn dat je erbij was.

    Ben beniwud naar je volgende woordenloze woensdag!

  8. Gefeliciteerd nog met kleindochter! Wat een leuk grietje. Ik lach me rot om die Mega Mindy pakken, mijn buurmeisje loopt er ook in.

  9. Die laatste foto is grappig. Die koppies. Geweldig. Wat een feest. Was ik maar opa.

    Janneke, doe jij ook een gooi naar het presidentschap?

Geef een reactie

