Even tussendoor: gras en was



IK ZIE GRAS!!!!!!

Maar mijn was kan ik beter nog maar even binnen drogen…….

11 Reacties op “Even tussendoor: gras en was

  1. Ik wil ook gras zien. Nee niet in het stadion, want daar hebben we een grasverwarming en daar heb ik dus het gras al gezien vorige week. Ik bedoel gewoon bij ons in de tuin…….

  2. oh hahahaha die waslijn , ja ik zou ook nog even wachten…

  3. Haha, dat is lekker optimistisch! Ik zie ook gras… maar wel een heel klein beetje. Komt goed Janneke, nog even geduld.

  4. Oh er zit schot in wat het smelten van de sneeuw betreft! Nu maar hopen dat het niet zo erg is als in het midden van Noorwegen (ligt dat niet in de buurt van Zweden?) want daar zijn overstromingen omdat er wel érg veel sneeuw smelt op het moment….
    En de was….bij mij draait de tweede al en zit de eerste in de droger….

  5. Yeah, gras! En die ronde afdrukken in de sneeuw zijn ook heel spannend…

    Tja, de was doorgt hier ook niet buiten hoor. Het miezert..

  6. @Ellen:Vanmorgen toen we wakker werden, sneeuwde het! Maar nu dooit het alweer vijf graden. Ja, wij hebben verwarmde straten in Linköping.
    @Ilse en Door: o, ik heb zoveel geduld (stopt haar kortgebeten nagels weg..)
    @Madelief: Ik heb daar nog niet van gehoord, maar wij wateren af op de Botnische golf en zij op de Noordzee/Atlantische Oceaan.
    @Mammalien: die ronde gaten zijn van de gootjes in de dakpannen waarlangs het smeltwater naar beneden valt.

  7. Ja nu nog ff wachten en dan zie je veel meer gras 🙂 ach laat de was nog maar even niet drogen,want dan komt het niet helemaal goed denk ik 🙂

  8. Dat moet een vergissing van dat gras zijn. Vrees ik hoor.

  9. Ja, deze blije sukkel gaat natuurlijk ook roepen: hoera!!! GRAS!!!

    Fijn weekend, groet Roelien

  10. Gaat het voorjaar dan echt voorzichtig doorbreken? Ik heb begrepen dat wij de komende dagen lekker weer krijgen…wat buitenlucht zal de jongens goed doen!

Geef een reactie

