3 tanden in de branding, Ojee, ze drijven weg!!


Zoals mijn langere/trouwere lezers wel weten, heb ik drie kunst-voortanden in de vorm van een plaatje. Ik wil nog steeds implantaten, maar dat is er nog nooit van gekomen. Toen we hierheen verhuisden, is het plaatje al een keer gebroken, klikkerdeklik.

Ik heb er kleefpasta voor, maar dat was ik vergeten in te doen. Toen we dus vrolijk aan het springen waren in een grote opborrelende waterbron in de wildwaterbaan, verloor ik ineens mijn tanden! Grote paniek.We zagen ze nergens. Ik er uit om te vragen of ze de borrelmachine uit wilden zetten, zodat we misschien beter konden zien. Er is daar stroom en ze konden overal heengegaan zijn. Ik was bijna bij de badmeester aangeland toen ik heel hard de stem van mijn zusje hoorde. GEVONDEN. Er was een meneer met een duikbrilletje en die had ze gevonden, wel 6 meter verder dan waar ik ze verloren had. Mijn zusje zei dat hij haar doodleuk de tanden overhandigde waarna hij weer met zijn zoontje ging springen. Jullie begrijpen natuurlijk wel dat kleefpasta voortaan deel uitmaakt van de basis-zwemuitrusting hier! Mijn zusje (stomme buitenlander) heeft in de kleedkamer stiekem wat foto’s genomen (niet van mij!)waarvan ik er 1 op mijn blog zet:

15 Reacties op “3 tanden in de branding, Ojee, ze drijven weg!!

  1. Nou, gelukkig zijn je tanden nog gevonden! 😉

  2. Ja dat is het nadeel van al dat watergeweld… mijn man/vriend is ooit zijn bril verloren onderaan de wildwaterbaan. Hij ziet weinig zonder en ik ben heel slecht in duiken/onderwater zwemmen met mijn ogen open dus het terugvinden was nogal een drama…

    Maar tijd voor implantaatjes begrijp ik?!

  3. Oh jee nu begrijp ik zo `n beetje waarom hier op de bordjes bij de wildwasserbahn staat dat kunstgebitten uit de mond moeten.
    🙂 Wat hebben we er vaak om gelachen.,.

  4. Ze zijn gelukkig weer gevonden :):) maar o wat zal je je ongemakkelijk gevoeld hebben.

  5. Gelukkig dat je niet in zee stond met die tanden! Ik moest er wel om lachen hoor, ik zie het al voor me: oh s**t, m’n tanden, help!
    Gelukkig heb je ze weer, dankzij je doortastende zus die haar hoofd koel hield in het warme zwembad. 😉

  6. Op dat moment lijkt het me vreselijk, maar achteraf is het hilarisch! Het is een schitterend mooi plaatje, vind ik. Mooie tanden. Soms zie je iemand en dan straalt de nepheid van de tanden, dat heb jij helemaal niet!

  7. Ik zie het voor me. Echt een Janneke actie, volgens mijn beoordeling. Helemaal leuk.

  8. whahahaha het zal je maar gebeuren, en jou gebeurt het, dat is idd de kleefpasta vast in de tas doen en houden 😉

    XXX

  9. Om met oude Willem te spreken , die zijn kunstgebit bij een onbedaarlijke niesbui de vrijheid zag kiezen, ” Ajassus daar falle me tanne”

    Maar jij hebt ze gelukkig weer heelhuids terug.
    En op de foto zie ik dat de kastjes in Zweden ook sleutels hebben om af te sluiten, dus daarmee is mijn vraag in je vorige log weer beantwoord

  10. hoogste tijd voor die implantaten denk ik..maar wel fijn dat je tanden nog heel terug zijn gevonden..je voelt je zo omtand zonder hè…

    grts

  11. Ik moet er wel om lachen, zie het helemaal voor me. Maar ze echt kwijt zijn is natuurlijk verre van grappig. Mijn middelste (die met het tandenprobleem) moet ws over een paar jaar ook een implantaatje. Maar dat is niet van echt te onderscheiden, toch? Net als wat jij nu hebt? Ik zie geen verschil.

  12. Och Janneke, wat een toestand, gelukkig goed afgelopen!

    Maar even een andere vraag: wat is de Fredercik van blogland? Ik vroeg het net ook al bij Door, maar kan het beter aan jou zelf vragen natuurlijk.
    Je bent een schat, dat vind ik echt te zien aan de reactie bij Door en ook op andere blogs.

    Groet Roelien

    • @Roelien: Lief van je om te zeggen. jij bent ook een schat. Ik vond het achteraf jammer dat ik geen vraag had gesteld. Ik vind eigelijk je logjes zo leuk dat ik geen vragen heb, maar toen ik al je antwoorden zag, wilde ik wel dat ik ook een vraag had gesteld. Voor een antwoord op je Frederickvraag, moet je even teruglezen bij Door als ze in de koude winter met verhalen over Curaçao komt. Daar heb ik het uitgelegd. Het is een kinderboek over muisjes.

  13. Toch goed van je zusje. Zo stom is dat niet hoor. Nu het is goed dat je je Plaatje niet kwijt bent.

    Maar dan toch maar die implantaten?

  14. Nice Blog.. Keep up the good work guys..

Geef een reactie

