Een slingercadeautje!!!


Zoals 95 anderen met mij, heb ik meegedaan aan de Cisca-logt-een-jaar-super-cadeautjesslinger Vandaag was een echte domperdag. Na drie dagen dooi, begon het weer te vriezen en er is zeker 15 cm. sneeuw weer gevallen. Leo kon bijna de garage niet in. We hebben zeker een kwartier lopen tobben met kartonnen dozen onder de wielen(komen we toch nog verhuisdozen te kort drie maanden na onze verhuizing) en bonken sneeuw/ijs onder de auto vandaan scheppen. Tenslotte is het gelukt toen Bengt en ik ook nog erbij duwden. Toen liep ik nog even naar de post en ja: daar was hij!!! Mijn cadautje!!

Maupie had een heerlijk pakketje Holland voor me samengesteld met een Privé(nou moet ik eerst uitzoeken wie al die mensen zijn) en een pakje gestampte muisjes en heerlijke krijtjesdrop!! Er zat een mooie voorjaarskaart bij. Echt heel leuk, bedankt Maupie-maupie!!

Nu moet ik als de donder ook mijn pakketje opsturen. Ik heb alles ervoor in huis, maar ik moet het gewoon even inpakken en naar de post brengen. Morgen gaat het op de bus, heus!

10 Reacties op “Een slingercadeautje!!!

  1. Ja leuk, weer een cadeautje!

  2. Leuk, een cadeautje! Krijtjesdrop..lekker hoor!
    En precies dezelfde kaart kreeg ik van Babette toen ze mijn boek terugstuurde!

  3. Leuk he een cadeautje 🙂

    Pff weer sneeuw bij jullie maar gelukkig kon Leo naar zijn werk komen al moesten jullie natuurlijk wel even hard werken daarvoor.

  4. Oh lekker die krijtjes!
    Bij mij kwam het cadeautje ook precies op het goede moment, heel bijzonder!

  5. Leuk cadeautje! Ik heb van het door mij verstuurde pakje niets vernomen van de ontvanger. Dat vind ik toch echt niet leuk!

  6. Weer sneeuw?! Ik ben zo toe aan voorjaar maar jij dubbel en dwars denk ik. Wat leuk dat je dan juist vandaag je pakje krijgt….lang leve de Cisca acties, toch?

    Ik zal duimen voor dooi….

  7. OT Natuurlijk mag je mijn gedicht gebruiken, zolang je mijn naam er bij vernoemd. Ik ben wel nieuwsgierig in welke context je het denkt te gebruiken.

  8. Leuk initiatief.

    Mmmm….de Privé. Jij hoeft werkelijk niets te missen van het leven in Nederland.:-)

  9. Okee….dank je wel voor jouw reactie bij mij. Ik neem jouw opdracht natuurlijk aan:) Jouw mailadres kwam niet bij me aan.

  10. ha die jan, zeg ik heb een vriendin in australie, mary egglestone, ik geloof dat je haar al een keertje advies gegeven hebt, zij wil iets weten over de logopedische behandeling van een aphasie-patiente van 17(!) jaar… hun skype-adres is:
    friedrich schwarz & mary
    zou je haar met een berichtje willen contacteren?
    een filmpje van de patiente zou ik je kunnen toesturen. heel erg bedankt,alvast.
    ja de winter gaat ruimt niet zomaar het veld hier vriest het ook al weer. maar de wegen zijn hier tenminste geen sneeuwtunnels meer en geven de blik vrij op velden waarin de eerste groene plekken door de sneeuw schemer. de sneeuwklokjes bloeien al bijna..
    dikke kus en groeten aan lé…

Geef een reactie

