ZON!!


Na dagen van sneeuwval, nu eindelijk de zon. De thermometer stond vanmorgen op -9 gr. Ik ga zo boodschappen doen, linkshandige messen kopen!! Na 13 uur slaap bij elkaar voel ik me weer helemaal senang.

Even ter vergelijking, zó zag het er uit voor we naar Mexico gingen:


Hierdoor kunnen we dus niet door de serre naar buiten!

en hierdoor kunnen we dus niet door de vordeur naar buiten.

ter vergelijking een foto van toen we dachten dat de winter zo zou blijven. Het probleem is dat we nu de koolmeesjes niet eens nieuwe bolletjes kunnen geven, want we kunnen er niet bij:

Gelukkig hebben we nog een zijdeur en daar wordt steeds geveegd:

Ik begrijp dat ik jullie opzadel met een heleboel logjes in korte tijd, maar het is niet anders. (Ik hoor mijn oudste dochter al zuchten:”Alweer een logje, ik hou het niet bij!”). Ik waarschuw jullie vast: er komt ook nog een WE-300 verhaal aan. Wie niet wil lezen, hoeft echt niet.

11 Reacties op “ZON!!

  1. het zijn mooie foto,s maarre… geef mij de zon maar hoor.
    ik ben benieuwd naar jou we300.
    ik kom terug hoor.

  2. WAAAH!!
    en ik maar denken dat er hier veel sneeuw heeft gelegen.
    het ziet er wel prachtig uit, maar al die ongemakken….bah.

  3. Wow wat een enorme hoeveelheid sneeuw !! Fijn dat je weer lekker bijgeslapen bent !!

  4. Als de zon schijnt wordt de wereld meteen een stukje mooier!

  5. Die foto met de sneeuw tegen je serre raam aan, wel een meter of meer hoog….die is mooooooi!

  6. Tjee, wat een sneeuw.

    Is het gelukt met je linkshandige messen? En wat zíjn linkshandige messen eigenlijk? Zijn normale messen rechtshandig? En waar zit ‘m het verschil dan in?

  7. ooo maar ik vind veel logjes leuk hoor!!!
    alleen al het commentaar bijhouden dat lukt me niet

    prachtig al die sneeuw! ik denk niet dat ik ooit zoveel sneeuw heb gezien

  8. pff wat een sneeuw, ziet er zalig uit , beter dan die troosteloze regenbende hier

  9. Mij hoor je voorlopig niet meer klagen over de sneeuw hahahaha jeetje marie wat ligt er veel bij jullie.

  10. Janneke, het gaat morgen een hele grote puinhoop worden bij jullie. 😉

    • Ja, en Leo MOET er uit! Hij krijgt iemand op bezoek uit Denemarken. We zullen wel zien. Misschien gaat het net ten westen van ons langs.

Geef een reactie

