Zon in San carlos, Mexico


In navolging van haar, de absolute Frederick van blogland, schrijf ik ook maar eens een zonnig logje uit Mexico. Morgen nog een luierdag en woensdag op ons gemak terug naar Hermosillo en dan donderdag naar Phoenix, vrijdag naar ….. (ergens waar het sneeuwvrij landen is)en dan komen we zaterdag in Amsterdam aan waar we twee uur overstaptijd hebben, te weinig om de kinderen te zien. Om half vier komen we dan in Link”ping aan …..als we kunnen landen. Ik zie hier op de zweedse Väderradar (buienradar) dat het zaterdag echt onwijs gaat sneeuwen in Linköping! Ik ben beneiuwd of ik de sneeuw nog zo leuk vind als voor onze vakantie.
OK, zonnig logje. Allereerst een geel, typisch Mexicaans huis. Ze schuwen allerlei verschillende kleuren ook niet, rechts blauwe bogen, in het midden een gele boog en links groene bogen, Kan allemaal daar.

Zo kleurig als de huizen zijn, zo zwart-wit zijn de vogels hier, geen papagaaien hier, maar zwarte pelikanen en ook zwarte meeuwen (of zijn het alleen maar jonkies Sjoerd?)


Dit kwamen we ook tegen: een prachtige kerk, maar wel aan de buitenkant lelijke air-conditioning!

Verder ziet het strand er ongeveer zo uit:
Over het eten en drinken in Mexico en overal waar we zijn geweest, volgt nog een speciaal logje met HEERLIJKE foto’s, maar deze foto zet ik vast neer:

Was dat vrolijk?, was dat zonnig?, was dat mooi? Bedenk dan dat ik dit geschreven heb om jullie wat op te vrolijken en niet om jullie ogen uit te steken. Het komt allemaal, heus, maar jullie moeten nog even geduld hebben en wij ook, als we weer terug zijn. In Zweden duurt de winter tot half april. Dan zitten jullie weer op een terrasje!

11 Reacties op “Zon in San carlos, Mexico

  1. Buenas dias, senora! Haha, leuk dat je me gelinkt hebt. Wat een heerlijke foto’s. Ik smelt weg bij reisverhalen. Maar dat was je al duidelijk. Groetjes!

  2. Mooie foto’s. Warm ik helemaal van op! (-;

  3. Oooh, dat ziet er allemaal erg fijn uit!

    Ik wil ook….

  4. Ik krijg, bij het zien van al die kleurige foto’s helemaal heimwee naar mijn Z. Amerika tijd……jullie genieten op en top lees ik zo, de beste vakantiebeslissingen zijn: we zouden, maar we hebben geen zin, laten we maar lekker……..

  5. Oh heerlijk, krijg helemaal zin in een zonnig geel terrasje!
    Groet Roelien

  6. Ooo, ik ben helemaal jaloers als ik zo naar jouw foto’s kijk!! Kan ik niet eventjes bij je komen zitten…? 😉

  7. Mij steek je er de ogen niet mee uit hoor. Ik hoef niet zo nodig ver weg. Maar je schrijft er zo leuk over dat het geen moment saai wordt om er over te lezen. En de foto’s spreken erg tot mijn verbeelding. Vanmorgen hadden M en ik nog een gesprek over het enorme verschil in sfeer tussen de Spaanse en Mexicaanse muziek. Hoe in Mexico de ellendigste onderwerpen TOCH op een vrolijk, zonnig saamhorige manier worden gebracht. En die trompetten…. Besame mucho staat trouwens ook op de CD.

    Ik snel naar het volgende logje.

  8. Lekker toch?! Hier is het niet zo sneeuwerig en koud als in NL, maar toch….nog lang niet zo warm als bij jullie!

  9. Het zal inderdaad wel even wennen zijn vandaag… weer terug in de sneeuw… Hebben jullie het de laatste paar dagen ook goed gehad??

Geef een reactie

