Toegestuurd door een vriend…..


Hij vond het echt iets voor op mijn blog en ik vind hem erg mooi: klik

13 Reacties op “Toegestuurd door een vriend…..

  1. Da’s iets wat ik niet snap, mensen die ‘m niet omdoen……Onbegrijpelijk!

  2. Mooi! En jaa…onbegrijpelijk dat er toch nog zoveel mensen “zonder” onderweg zijn

  3. wat een onverwachte film…en ja die veiligheidsgordel…noodzaak hoor..zeker met al die slippartijen nu…
    grts

  4. @Allen: Mijn moeder is haar hele leven in opstand geweest tegen regels en autoriteit. Ze weigerde een veiligheidsgordel te dragen enkel en alleen omdat het MOEST. Ik kan me als kind herinneren dat de ergens gingen wandelen met vakantie en als er dan een bord Verboden Toegang ergens stond, moesten we er JUIST in! Ze KON er dan niet aan voorbjlopen….en dan noem je jezelf vrij…….

  5. Mooi filmpje!! Best indrukwekkend.

  6. Al in de jaren 70 hadden onze kinderen een gordel om, wij waren er ‘vroeg’ bij wat dat betreft. Die gordel heeft mijn dochter het leven gered, toen een idioot met hoge snelheid ons en onze voorganger tegemoet kwam. Ik moet er niet aan denken wat er gebeurd zou zijn als ……… In de auto voor ons werden drie doden betreurd.
    Ook voor mij onbegrijpelijk dat sommige mensen nu nog steeds geen gordel om doen.
    Groetjes Mariam

  7. Wow, wat indrukwekkend! Niet negatief shockerend maar positief indrukwekkend, daar geloof ik meer in (embrace life: prachtig!)

  8. Ik zit hier met kippenvel op mijn armen!

  9. Ik krijg kippenvel van dat meisje haar ogen. Heel erg mooi gemaakt trouwens.

  10. Ik ben het helemaal met Roelien eens: positief indrukwekkend.

    Ik zie weleens moeders die hun kinderen los in de auto laten zitten (binnen de bebouwde kom). ik vermoed dat dat is omdat ze dan geen gezeur krijgen (soms is consequent blijven lastig met dreinende kinderen)…onbegrijpelijk voor mij. Onbegrijpelijk.

    De regel bij ons thuis is simpel: de riem gaat pas los als de motor uit is. Nul uitzondering.

  11. Ik heb in een revalidatiecentrum voor kinderen gewerkt ooit en daar kwamen dan af en toe kinderen binnen die ‘even’ een straatje om’ mee mochten bij mama op schoot, hlemaal toall loss, met ernstige hersenbeschadiging. Wij hebben ook een keer een kind binnengekregen: Vader was op slag gedood, moeder lag zwaar gewond in het ziekenhuis. Ze kwamen aan de deur bij twee oudere zusjes om dat te vertellen :”En waar is ons broertje?”vroegen ze? “Broertje?”, vroegen de agenten, “wij weten van geen broertje af” “Hij zat ook in de auto” zeiden de zusjes, “dat moet” . Toen zijn ze gaan zoeken, de auto was al weggesleept naar de sloop en toen vonden ze dat jongetje ONDER de voorbank en hij leefde nog! Wel een zware hersenbeschadiging opgelopen natuurlijk. Die moeder is er wel bovenop gekomen, maar ik heb haar nooit zien lachen. Ik had echt het gevoel dat ze het leven ‘doorstond’ .

  12. Hier gaan altijd de gordels om. Geen discussie mogelijk. Sterker: er is geen discussie, omdat de meiden weten dat het moet! Klaar!

  13. Straf en sereen tegelijk!

Geef een reactie

