Geen halve maatregelen


Er is een mannetje gekomen! Dat mannetje heeft mijn sleutel geprogrammeerd en nu kan ik autorijden!!! Hij zei erbij dat de sleutel die nu onder de sneeuw ligt, het niet meer doet. Ik heb dus maar 1 sleutel en die mag niet kwijtraken. Dus heb ik hem aan een groot oranje koord gedaan en met vislijn aan het lipje van de rits van mijn zak vastgemaakt. En dat ziet er zo uit:

Met nog twee close-ups:

Toen kon ik weer rijden en dat heb ik meteen gedaan natuurlijk. Ik ben boodschappen gaan doen in de stad en in Ikea. Onderweg kwam ik de stier weer tegen:

Hij schuilde onder een boom. Het is niet zo koud hoor, -3-4 gr. maar het is natuurlijk verschrikkelijk winter hier. Op de terugweg zag ik nog dit:

En die wilde ik jullie niet onthouden!

13 Reacties op “Geen halve maatregelen

  1. Kijk je wel uit dat je jezelf niet verlies? Zulke grote sleutelhangers zijn er niet…haha.
    Super die Stier!
    En die ijspegels, hier hingen er van hooguit 10 centimeter en maar een paar,en de kinderen vonden het waanzinnig!
    Geniet maar weer van je vrijheid!
    Lydia

  2. Oh heerlijk: je kan weer autorijden! Wat fijn voor je, je bent weer mobiel.

    Oranje koord is een erg goed idee: mijn huissleutel hangt ook aan een fel oranje koord!

    Liefs,
    Repel

  3. Dat wordt nog een hele kinst om die sleutel kwijt te raken!
    En ik zie die stier denken: oh, ze heeft haar sleutel weer gevonden…. 😉

  4. Oeps! ‘kinst’ moet natuurlijk ‘kunst’ zijn…

  5. hihihihihihihihihi dat is alles wat ik kan zeggen 😉

  6. Ah, super! Wat fijn dat het weer geregeld is! 😀

  7. Jippie… voor de sleutel… En wat een stuk die stier zeg.

  8. ik moet er stiekem wel om lachen hoor…. je bent nu net een sleutelkind….
    maar goed , ik ben blij voor je dat alles weer terecht is of is opgelost… dat geeft de burger moed en rust…

    mooi plaatjes weer… hier kijkt het grijs…
    fijn weekend

  9. Haha, nou die raak je niet meer kwijt. Wat een enorm beest zeg, die stier. Mooi ruig.
    Het blijft maar winteren bij jou! Sterkte ermee!

  10. Een verliesproof-sleutelhanger hebben jullie al. Dus ga ik iets anders verzinnen om jullie mee te verrassen in het kader van de kadootjesketting van Ciska.

    Wil je mij jullie adres mailen?

    Groet, Marije
    maupiemaupie@hotmail.com

  11. Woops ja dat lijkt me zoeken naar een naald in een hooiberg in zoveel sneeuw… ahum, goed idee van jezelf!

    En die stier, prachtig! Ik hou van stieren 😉

    XXX

  12. Die stier eet sleutels. Dat is het. Dus kijk maar uit als hij gaat ‘galloperen. :-)’

Geef een reactie

