Nagekomen foto’s van Leo


Hij was minder emotioneel, dus zijn foto’s zijn wat helderder.
Hier komt de bruid de kerk binnen:

De maid of honour aan de kant van de bruid en de best man aan de kant van de bruidegom

De moeder van de bruid leest 1 cor. 13 voor : Over de Lefde
D
Hier gaat de bruidstaart aangesneden worden en Jessica doet haar jas uit. Je kan mooi het met bont afgezette stuk zien. Hij had ook een sleep net zo lang en breed als de sleep aan haar jurk, erg mooi.

bijna gelukt!

Aankondigingen van mij(in galajurk!) over het verloop van de avond en de tafelindeling in het meest kromme zweeds ever, maar toch verstaanbaar. Op de voorgrond Linnea. Zij was de toastmaster. Zij kondigde de sprekers en scetches aan:

In de keuken wordt ondertussen de laatste hand gelegd aan garnering en placering van het buffet onder mijn leiding. Nu kun je ook begrijpen waarom ik geen warme schotels geserveerd heb:

Tenslotte de complete koud-buffettafel. Ik sta er een beetje zorgelijk bij te kijken (voor niets, zo bleek wel):

Zo, nu heb ik mijn logachterstand wel ingehaald, zou ik zeggen. Nu moet ik mijn eigen achterstand in het lezen ene reageren nog inhalen, maar dat doe ik in Nederland!

11 Reacties op “Nagekomen foto’s van Leo

  1. Janneke, dank je wel voor je verslag en voor de mooie foto’s, ik heb ervan genoten!
    Nogmaals geweldig mooi en het ziet er ook zo smakelijk uit.
    Welkom in NL en ga een weekje genieten!
    Goede reis!
    Mariam

  2. Sjonge, jonge jonge.
    Je hebt geen woord teveel gezegd. Wat zien jij en de tafel met salades er prachtig uit.
    Welkom straks in een winterwit Nederland. Misschien maak je de elfstedentoch mee.
    liefs Nel

  3. Het was een mooi feest!

  4. Aan de foto’s te zien dan he, en je verslag… ik was er natuurlijkniet bij..

  5. Wat een prachtig bruidje. Als ik een feestje heb, huur/vlieg ik je in!!

  6. mooi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  7. Wat een prachtige bruid! En dat zeg ik niet snel hoor! Fijn dat het een mooi feest is geworden en wat heb je een prachtig buffet gemaakt! Nu lekker bijkomen in het warme Nederland! (Want het is hier een stuk warmer dan in Zweden (-: )

  8. Wat een leuke reportage en verslag. Wat een werk zo’n buffet! goed dat je wat extra handen had. Wat een super jurk, prachtige kleur, de jurk staat je uitmuntend.

  9. Wat leuk! En wat fijn dat het zo goed gelukt is!
    Leuk dat je in NL bent, jammer dat wij er niet zijn 😉 (maar NL is hier :D)

  10. Wat een schitterend bruidje!
    De foto’s zijn erg mooi.
    Liefs:Wilma.

  11. Mens, mena, mens….wat heb je dit schitterend gemaakt. En wat zie je er mooi uit in je jurk. Een plaatje.

Geef een reactie

