Nog 32 te gaan….misschien vanavond nog?


Op 24.968 staat de teller…… Nog 32 bezoekers en ik zit op 25.000 bezoekers vanaf 1 mei 2009. Zoals ik ook bij de 10.000 bezoekers al heb gezegd: het gaat niet om de kwantiteit, maar om de kwaliteit van de bezoekers. Bij mijn blog valt dat samen. Mooie, fijne, lieve, geestige, begeesterde reacties heb ik gekregen. Maar van een heleboel van jullie heb ik geen reactie gekregen, terwijl ik weet dat je meeleest. Ik heb nu ook een aantal “Zweden” die meelezen en sporadisch (zeer waardevol Anna!) commentaar geven. Je commentaar hoeft niet superorgineel of supergeestig te zijn om waardevol te zijn. Ik vind het leuk om feed-back te krijgen, zodat ik jullie beter van dienst kan zijn. Ik overdrijf niet als ik zeg dat een aantal van jullie vriendinnen van me geworden zijn. Ik leef met jullie mee, ik overleg met jullie, soms huil ik met jullie. Vaak ook lach ik met jullie. Vooral de verhalen over (koppige)kinderen en jullie geworstel daarmee, boeien me erg. Wat zou ik hier eenzaam op het platteland van Zweden zitten (bij -15 graden!)zonder kinderen en kleinkinderen en zonder al die verrijkende contacten van over de hele wereld! De koningin weet niet waarover ze praat in dit geval. Bloggen is een verrijking waarvan ik niet wist dat die bestond. Bedankt allemaal en op naar de 50.000!

20 Reacties op “Nog 32 te gaan….misschien vanavond nog?

  1. De teller staat nu op 24.975. Ik ben benieuwd wie nummer 25.000 gaat worden. Fijne (en warme) jaarwisseling!

  2. Kun je zien, wie die 25.000e wordt? Als ik jou en Leo niet meer ”spreek”, een hele fijne jaarwisseling. En op naar de 50.000. Enne…nee de boodschap van de koninging sprak mij ook niet aan. Overigens kunnen jullie nederlandse tv zenders krijgen?

  3. Nog maar negen… Ik ben helaas niet de 25,000ste.
    Jouw stats geven trouwens het aantal page views aan, niet het aantal bezoekers, maar dat is klein detail…;-)

    • Dag Janneke, Ik ben net te laat 25002. Maar evengoed lees ik je logje met plezier! Lees ik in je logje ook een beetje heimwee naar Nederland, naar je kinderen en kleinkinderen? Je hebt waarschijnlijk wel een webcam zodat je hen ook kan ‘zien’.
      Ik kom meestal meerdere keren op een dag kijken of er nog nieuws is geschreven. Ik kijk uit naar het verslag van de bruiloft op 8 januari (dat komt er toch wel?).
      Ik wens jullie een goed en gezond 2010 toe in het koude en verre Zweden. Jullie wonen daar erg mooi, maar ook wel erg alleen op het platteland.
      Groet, Mariam

  4. Ik lees je graag, hoor. Kom elke posting even kijken.

    (Ben ik de 25000e en krijg ik nu een prijs?! Een huisje in Zweden???)

  5. 25.011e bezoeker! Gefeliciteerd met je mijlpaal en nog veel blogplezier toegewenst!
    Liefs van een lurkertjes 🙂

  6. Eens kijken of ik je in kan halen…..;-) Ik tel pas vanaf juni, dus dat is ook nog niet zo lang.
    Geniet van de jaarwisseling en succes met de voorbereidingen op de bruiloft!

  7. hahahaha ja zo geld dat voor iedereen denk ik en toch blijven er van die mensen die amper tot niet lezen en slechts de reactie laten gelden die nergens op slaat enzo, dan zeg ik weer… ik heb ook mail en die weet je? hahaha 😉

    Maar dat is mooi, de 25.000ste is al geweest lees ik ondertussen, en ik wens jullie een hele mooie jaarwisseling toe in Zweden, die toespraak van Bea vergeten we maar snel!

    Ik wil je nog een muziek stukje mee geven wat ik al heel wat keren heb gedraaid 😀

    XXX

  8. fijn dat je zo plezier in bloggen hebt Janneke.. het is ook leuk vind ik.. nu op naar de oliebollen, appelflappen en kniepertjes:)

    oja en haring….

    fijne jaarwisseling

    grts

  9. Lieve Janneke,

    Een hele fijne jaarwisseling!
    En een heel mooi, gezond en gelukkig nieuw jaar toegewenst in Zweden!

    Liefs Marieke

  10. lieve janneke,

    hier is een leester die niet altijd reageert.
    MAAR VANDAAG WEL.

    ik wens jou en de jouwen ( bestaat dat woord eigenlijk?) een goede jaarwisseling en een geweldig 2010.

    er ligt hier een dun laagje sneeuw en de buurjongetjes hebben al een putdeksel weggeblazen met rotjes oid. geknal alom dus.
    het zal in je zweedse paradijsje vast
    stiller zijn

    ik vind jouw aanpassingsvermogen groot hoor. logisch toch dat je deze dagen je kinderen en oude vertrouwden mist.

    vanavond is het in ons huis “de zoete inval”.
    wouter heeft zijn band + aanhang + wat vrienden uitgenodigd. (“dat vinden jullie wel goed hè”) hij gaat gelukkig wèl voor iedereen koken.

    en……
    van die tigste bezoekers enzo heb ik geen kaas gegeten. gaat er dan een lampje branden ofzo?

    groetjes wil

  11. Ja, leuk is dat, bezoekers…en jammer he, dat niet iedereen wat achterlaat 😉

    Bloggen is een verrijking, inderdaad!

  12. Goh, ik zou niet weten hoe mijn teller ervoor staat… Je hebt ondertussen al vast die mijlpaal gehaald!!
    Zal ik je gezelschap komen houden in die stilte?? Lijkt me heerlijk!! Voor eventjes in ieder geval…. maar misschien bevalt het me wel erg goed…!
    Hele fijne jaarwisseling en veel geluk voor 2010!

  13. En ik lees je met veel plezier! Groetjes en een fijne jaarwisseling

  14. Ik kom zo graag lezen hier. Geniet van je verhalen en zeker ook van je foto’s van mijn zo geliefde Zweden. Jippie, hebben van de week onze zomervakantie geboekt. Deze keer in Dalarna, is nog onbekend voor ons.
    Groetjes, een hele fijne jaarwisseling en óp naar een prachtig 2010.

  15. Lieve Janneke
    Een hele fijne jaarwisseling voor jou en Leo en alle goeds voor 2010 in het heerlijke Zweden. Geniet er samen van!
    Liefs, José

  16. Even tussen de oliebollen door, kom ik je een heel goed en gezond 2010 toewensen .

  17. op zo’n verzoek moet ik reageren! Ik geniet anoniem van je Zweedse verhalen. Ik kom al meer dan 35 jaar zeker 2x per jaar in Zweden. Het is mijn tweede thuisland geworden. Ik heb de stap om er definitief naar toe te gaan nooit genomen en vind het fantatisch wat jullie nu doen.
    Alle verhalen zijn zo herkenbaar! Ik blijf lekker dagelijks je verhaaltjes lezen en ben van plan vanaf nu af en toe ook te reageren. Ik wens jullie een goed en gezond 2010

    gr

  18. Ok, jij wint hihi….ook ik lees al enige tijd met heel veel plezier mee! Een heel goed 2010 voor jou en je familie en tot blogs!

    groeten Mirjam

    • Jij bent zeker degene die in Borås woont? Of woon je in Värnamo? Ik heb gekeken waar Ulricehamn lag, waar jullie zijn gaan skiën. Wat een prachtig huis hebben jullie zeg, dat blauwe! Misschien kan je eens wat meer schrijven over wat jullie daar allemaal doen en zo. Ik ben wel geïnteresseerd.

Geef een reactie

