Stier


Bovenaan ons onverharde weggetje van 800m., moet je naar links om richting Linköping te gaan. Daar is een wei met een soort oerossen. Meestal zijn ze onderaan in de wei, maar eens in de paar dagen staat er een aan de wegkant. Broeierig te kijken. En wj kijken terug. En maken foto’s:



Deze foto’s zijn van voor de sneeuw!

14 Reacties op “Stier

  1. :S wat een beest!

    Prachtig, ik hou van stieren heb er zelf eentje en wat voor één hahhahahahaha 😉

    XXX

  2. Laat de winter maar komen, je stier heeft zijn winterjas al aan en zal het vast niet koud krijgen.
    Wat dat broeierige kijken betreft, weet je zeker dat hij niet verliefd op je is?? 🙂

  3. Jij woont wel echt heel mooi hoor, het lijkt de Veluwe wel! Maar dan anders.

  4. Oh donders! Die kijkt wel érg broeierig! Gelukkig zit dat hek er tussen, maar het is wel een simpel prikkeldraadje, als ie er nu maar niet uit wil!
    Zijn dit zachtaardige dieren (net als bij ons de Schotse Hooglanders in parken) of is het een kwestie van: er met een grote boog snel omheen?

    • @Madelief: Volgens mij zijn ze erg zachtaardig, anders zou er toch niet alleen maar een prikkeldraadje tussen zitten?
      @ Roelien: Zoals ik al aan Haba schreef: Ik heb al een stier die verliefd op me is!
      @ Clair: Ja, wij kunnen het ook af en toe niet geloven! Dan kijken we elkaar aan en moeten lachen.

  5. o wat woon je toch mooi.. het lijken wel vakantiekiekjes…een lange lange vakantie…

    grts

  6. Mooi zo’n woeste kop met krullen, volgens mij zit er een zachtaardig dier achter al dat haar. Volgens mij is íe verliefd op je..zoals hij kijkt!
    Groet Roelien

  7. Oooo, nou word ik jaloers. Wat een kanjer zeg! Zo een wil ik er ook hier in het parkje voor mijn deur..

  8. Pas maar op, straks gaat de os verliefd op je worden……….

  9. oh oh, wat woon jij daar heerlijk! in zo’n echt pippi-huis volgens mij… en ipv witje maar een stier, ach ja! dat kan ook!
    hij heeft wel een lekker warm jasje aan hé!

Geef een reactie

