grote witte vlokken SNEEUW!!!!


Zo komen die achterstallige logjes nooit af! Maar het is zo mooi, zo mooi, net een sprookje! We lopen de deur uit en we lopen in een sprookje! Er ligt niet zo veel nog, =/- 2 cm, maar alle bomen en struiken zijn met poedersuiker bestrooid en het wordt dan ook meteen zo stil, hè? Ik zal er even een paar foto’s op zetten, ze spreken voor zichzelf.





Zo, dat was het weer even. Nu kan ik met een gerust hart aan mijn achterstallige logjes beginnen.

17 Reacties op “grote witte vlokken SNEEUW!!!!

  1. Prachtig, jullie krijgen vast een witte kerst, maar ik denk niet dat hier met kerst sneeuw zal liggen.

    ot. Sneu dat jullie uiteindelijk toch de poes moesten in laten slapen.

  2. Ohhhhh ik wil ook sneeuw en ook naar Zweden (niet om te wonen hoor lekker op holiday) …

    • @Ilse:Kom dan een keer een weekend! Met het vliegtuig ben je er zo! Een keer een weekend als jullie geen kinderen hebben! Amsterdam-Linköping tweeënhalf uur vliegen. In februari zijn Leo en ik drie weken weg of zo. Dan komen jullie toch een keer een weekend in ons huis! Er gaan twee vluchten per dag. Denk er maar eens over en mail er maar eens over

  3. o wat mooi,.. je wordt hier inderdaad heel stil van.. wat kan de natuur toch mooi zijn…

    grts

  4. Wat erg van je boek, ’t om te huilen als je een dierbaar boek zo terugvindt!
    En wat mooi hè die sneeuw, maakt niet uit hoeveel er ligt, 2 cm is al voldoende om alles wit te maken!

  5. Het lijkt echt een sprookje….

  6. oh echt prachtig… leuk dat je me in je blogroll hebt gezet. Ik heb er nog geen, maar hij staat wel in de planning en dan komt deze blog er zeker op!
    Groetjes,
    geliefdkind

  7. Het ziet er inderdaad prachtig uit!

  8. Ja, voor iemand die heeeelemaal niet van kou houdt, is dit toch wel heel mooi! Prachtige plaatjes, doe je wel de kachel flink aan en je mooie nieuwe lampjes? Gezellig hoor dat wel en ik ben blij dat Leo weer thuis is! Geniet maar van dit mooie leven dat jullie nu samen hebben, groet Roelien

  9. Ik ben even stil met jullie bomen. Ik houd van sneeuw. Nee, dat is niet waar: ik houd heel HEEL veel van sneeuw.

    Een van de grootste negatieve punten in mijn leven is mijn uitzicht uit huis: ik kijk heel erg dicht tegen de dakkapel van de achterbuurman en aan de andere kant tegen de keuken van de overbuurvrouw. Mijn leven is druk en daar houd ik van….maar ik wil een rustiger huis en huisomgeving. Ik wil meer privacy thuis….ik wil jou uitzicht…maar dan hier in Repeldorp. Gaat vast niet lukken he…

    Geniet ervan meid…zo fijn dat jullie hiervan kunnen genieten!

  10. Oooo, wow!!!! Dat wil ik ook. Prachtige beelden. Ik hoor het crispen van de sneeuw onder mijn schoenen, terwijl ik hier op de bank zit. Ik voel het plakken aan mijn handschoen, terwijl ik dit logje lees.
    Sneeuw….. heerlijke, witte, dikke sneeuw….
    Ben er jaloers op

  11. Wat een prachtig, idyllisch huis en wat een heerlijke foto’s! Wat is sneeuw toch mooi.

  12. Wat een winterwonderland zeg! Mij overviel gelijk een kerstsfeer toen je blog aan het laden was. Prachtig deze lay-out en prachtig die foto’s!
    En wat ik er zo van zie ook een prachtig huis zeg! Super, het moet dus ook mooi zijn om tijdens het wandelen even om te kijken en je hart te voelen zwellen bij het zien van je thuis?!

  13. Prachtig die sneeuw. Zo kunnen wij lekker meegenieten. Blijft toch ongelooflijk knap.

  14. oh wauwie ik zou ook best graga in zweden willen wonen, eerst maar weer eens op vakantie gaan 🙂

Geef een reactie

