te veel………..


Een tijdje geleden heb ik me voorgenomen om niet meer dan één logje per dag te maken, maar het gaat niet lukken. Ik heb zooo veel te vertellen dat ik een paar logjes ga maken en wel de volgende:
– Dr. Ben van Cranenburg
– workshop over Sensorische Integratie in Linköping
– kerstviering in Zweden met foto’s
– onze stier
– en dan moet ik nog steeds vertellen over ons ‘open huis’ voor onze buren hier!
Tot mijn verdediging moet ik zeggen dat het korte logjes gaan worden, behalve misschien mijn verslag van de kerstviering, want die is echt heel anders dan in Nederland. Ik kom er net vandaan.
Het is duidelijk dat ik nog lang niet in Hoofdstuk V zit van hem(zoek de post van 29 november, The rise and fall of…)
en ik heb ook absoluut geen tijd voor een winterdepressie, ook al ging de zon vanmiddag onder om 14.58 en gaat hij morgen weer op om 08.43.

Een Reactie op “te veel………..

  1. Janneke!! Ik ben benieuwd wat je over Dr. Ben van Cranenburg te vertellen hebt… dé schrijver van Neurowetenschappen, een overzicht!

    Heb je hem ontmoet?? 😉

    Goede zondag!

Geef een reactie

