Ziekenhuis


Leo ligt in het ziekenhuis en wordt op dit moment (09.40 uur) geopereerd. Hij heeft toen hij 50 jaar was een soort hartaanval gehad. Sindsdien heeft hij medicijnen. Toen we hier kwamen wonen, waren op een gegeven moment zijn medicijnen op, dus hij ging naar de Vårdcentral (dokterspost)om nieuwe medicijnen. Maar zo makkelijk gaat dat natuurlijk niet. Dus werd hij onderzocht. Nu hebben ze een eiwit in zijn bloed gevonden waarvan ze vermoeden dat het uit de lever komt. Eerst heeft hij een echo gehad waaruit bleek dat de lever niet vergroot is en nu doen ze een biopsie van de lever. Als alles goed gaat, mag hij morgen naar huis. Eventueel wordt het vrijdag. Ik weet niet zo goed wat ik er van moet denken, dus doe ik dat maar niet. We wachten het gesprek met de uitslag maar gewoon af.
Ondertussen heb ik vannacht met een kruik geslapen in plaats van met een vent!

17 Reacties op “Ziekenhuis

  1. och lieverd, sterkte hoor.. je schrikt altijd ook al denk je dat het wel goed is…

    ik brand wel een kaarsje voor jullie hier..

    grts

  2. Oei, liever een vent dan een kruik toch? Hopelijk is hij snel terug en is alles oke.

    Enne.. er staat een tikfoutje in de categorienaam gezLonheidszorg…

  3. Oh, dat is wel even schrikken zeg. Maar hartstikke fijn toch dat ze zo zuinig op hem zijn. Ik hoop dat alles goed gaat en dat er snel duidelijk is wat er aan de hand is.
    Sterkte!

  4. Sterkte gewenst, ze zijn daar in Zweden gelukkig heel voorzichtig begrijp ik, nu wees maar blij, ze kunnen beter overal op tijd bij zijn, dan iemand maar weer met een doos pillen naar huis sturen. Ik hoop dat je je kruik weer spoedig in mag ruilen tegen een warme vent in je bed.

  5. He dat is schrikken. Hopelijk valt het mee en is hij snel weer thuis! Sterkte, sterkte, sterkte. Er wordt aan je gedacht hier!
    Groet Roelien

  6. Heel veel sterkte en beterschap voor je man. Prima dat men zo zorgvuldig is.

  7. Oei dat is schrikken, lijkt me. Gelukkig dat ze het in Zweden ook serieus aanpakken en nu hoop ik met je mee dat hij vlug weer thuis is!
    Enne…ik heb een elektriek dekentje ipv een kruik: ook een aanrader hoor! 😉 Dan komt Leo iedere keer dicht bij jóu liggen omdat het zo lekker warm is op je plekje! 😉

  8. ze handelen wel snel, hoop dat alles goed gaat…..liefs jess

  9. bahbah ik schrok ervan
    doe je leo de groeten?

  10. oei, wens leo heel veel sterkte! en jij ook
    ik denk aan jullie
    nel

  11. :S dit is even schrikken Janneke, ik wens jou en Leo natuurlijk heel veel sterkte toe! Dat hij heel gezond maar thuis mag komen!

    XXX

  12. Spannend zeg. Goed dat je het zo goed los lijkt te kunnen laten…
    Ik hou er stiekem eigenlijk wel van het grote bed eens lekker voor mezelf te hebben, maar bij deze reden zou zelfs ik dat niet fijn vinden!

    Sterkte!

  13. Ik hoop dat alles goed is! Ik denk aan jullie xx

  14. He get, wat verveldend.
    *duimt mee op een goede afloop*

  15. Beterschap voor ‘m, en sterkte. Balen joh!
    x’

  16. veel sterkte gewenst en hopend op een spoedig herstel,Wil en Petri

  17. Jeetje! Ik kom even bijlezen en ik schrik me te pletter! Ik lees snel verder…

Geef een reactie

