Foto’s! Een heleboel foto’s!


Eerst maar van alle lampen die Mayke en ik en Sjoerd en ik gekocht hebben:

Deze hadden we eerst in de woonkamer hangen, maar omdat wij nooit een salontafel hebben, had je er last van als je opstond.
Hier staat hij veel beter. De individuele lampjes zien er zo uit en je kan het geheel draaien zoals je wilt:
Toen moesten we dus een nieuwe lamp in de woonkamer en dat is deze geworden:

Omdat het licht nogal fel kan zijn, hebben we er een dimmer bij gekocht en die heeft Sjoerd keurig aangesloten!
In de slaap/logeer/kinderkamer hebben we een prachtige lamp gekocht. Het is eigenlijk een kinderlamp, maar ik ben ook nog een beetje een kind dus:
Er zitten twee touwtjes aan met de maan en de zon. Als je die van de zon uitdoet, krijg je alleen de sterrenhemel, echt romantisch!
Verder hebben we een lamp gekocht bij ons leeshoekje, maar dat was nog een heel gedoe. Het lichtpunt was kapot, dus dat moest gemaakt worden. Toen was de lamp nieet fel genoeg, maar eindelijk, eindelijk is ie naar mijn zin:

Dan hebben we nog wat plafondlampen. Ik vind plafondlampen erg moeilijk: bij het gele hoekje
Deze brandt aan de andere kant van de allrum. Als je goed kijkt, zie je op de schoorsteenmantel mijn brood staan te rijzen onder een theedoek.

Deze hangt in onze slaapkamer. Vinden jullie het nog interessant??

Verder heeft Sjoerd een aantal foto’s en schilderijen opgehangen. Zo ziet het uitzicht vanuit de allrum er uit als je naar de huiskamer kijkt:

De kinderen hangen allemaal (schuin) onder hun eigen ouders:

Jullie begrijpen dat er een probleem is als we nog meer kleinkinderen krijgen. Meer kinderen krijgen zou een oplossing zijn, maar die mogelijkheid is nu wel uitgesloten…… De rest zal ik jullie besparen of zijn jullie al boven de computer in slaap gevallen? Ik wilde er nog meer foto’s op zetten van gisteren toen de buren kwamen en van Leo die vlak bij de vogeltjes staat, maar dat doe ik morgen of vanavond laat. Verder krijgen jullie nog een logje over een oude vriend van ons (mij) erruug spannend allemaal, maar nu niet.

5 Reacties op “Foto’s! Een heleboel foto’s!

  1. Leuk om de foto’s te zien. Ik vind dat idee van de kinderen en de kleinkinderen zo onder elkaar wel heeeeel erg leuk.

  2. leuk al die foto’s …mooie lampen toch ook…dat vind ik nu altijd heel lastig.. lampen uit kiezen..en ik ben al best vaak daarmee de boot in gegaan…maar jij zo te zien niet…

    grts

  3. Leuke lampen Janneke, vooral de eerste drie. Kun je in Zweden dimbare spaarlampen kopen of is het een led toestand?

  4. Oh wat leuk! ik ben ook een lampenfreak! De twee bovenste lampen vind ik meteen de toppers onder het stel.

  5. Oh, hoe meer foto’s hoe liever vind ik altijd. Dus kom maar op! Ik vind het leuk om bij anderen binnen te kijken. Leuke lampen trouwens.

Geef een reactie

