Er wordt sneeuw verwacht


We hebben net het zweedse weerbericht bekeken en er wordt morgennacht sneeuw verwacht!! Ik ben zo benieuwd. Ik zal foto’s nemen van de adembenemende omgeving, die nog mooier wordt met sneeuw. Geen tijd verder, want we (Sjoerd en ik) zijn druk bezig ons huis in orde te maken. Hij is heir de hele week om alles in orde te maken. Hij heeft al lampen opgehangen en onze vaste telefoon aangesloten. Verder heeft hij voor razendsnel Internet gezorgd. Voorataan zal het uploaden van foto’s een fluitje van een cent zijn…….
O ja, we hebben een tweede auto verkocht. Ik leg nog wel uit hoe en wanneer.

7 Reacties op “Er wordt sneeuw verwacht

  1. fijn dat je snel internet hebt.. enne die Sjoerd… kan je hem niet even langs sturen….????

    grts

  2. Joehoeoe! Hier in Uppsala is het net begonnen met sneeuwen. Heeeeele kleine vlokken, maar toch. Ik zal proberen het ook jullie kant op te sturen. 🙂

  3. Fijn dat alles zo snel gaat, met een goede hulp ben je meestal vlug op orde.
    Sneeuw vind ik prachtig om te zien maar je zou er niet doorheen moeten want dan is het al snel een blubberige bruine troep die liefst maar zo snel mogelijk moet verdwijnen.

    Ik zag in mijn tuin dat de vroege narcissen al bijna in bloei staan, die zijn geloof ik aardig de weg kwijt maar november is ook zo warm , dat ze van slag zijn (die narcissen dan)

    In het log hieronder heb je leuke foto’s gezet.
    Ik wens je een fijne dinsdag toe en als die sneeuw er ligt, maak dan maar een paar prachtfoto’s met een hoog kerstkaartgehalte.

  4. Succes met al het werk!

  5. Ik wacht met spanning op de foto’s!

  6. denk je ook aan winterbanden nu het begint te sneeuwen?
    groeten aan sjoerd

  7. Wow, echte sneeuw, ik wil ook sneeuw, maar ben bang dat het dit jaar niet veel zal worden.
    Het begint hier nu pas een beetje te vriezen en de mensen klagen dat het koud is. November is de 1 na warmste geweest sinds de bijhouding van 1900, hahahahha
    Ik wacht op je foto’s, kan ik in ieder geval een beetje sneeuw-sfeer meepikken.

    Groetjes,
    Beata

Geef een reactie

