verhuizing


Eigenlijk is de verhuizing gesmeerd verlopen. Woensdag om half twee hebben we het huis offiieel gekocht en om vier uur waren de verhuizers er met de spullen uit Puttershoek. Binnen drie uur hadden ze alles neergezet, een bed, twee tafels, een bureau en een kast in elkaar gezet en gingen ze weer weg. Wel lieten ze ons achter met nog een heleboel onuitgepakte dozen. Gelukkig kwam onze zoon Jochem met zijn vriendin Mayke met de auto uit Duitsland toen ook aan.
Zo sliepen we de eerste nacht in ons nieuwe huis met zijn vieren i.pv. met zijn tweeën. Uit de verhuisspullen kwamen ook wat schemerlampen, dus konden we (spaarzaam) verlichten. De huiskamer:

De keuken:
.

Nou jongens het spijt me.Meer foto’s kunnen op dit moment niet geupload worden. Iedere keer geeft hij het halverwege op. Mijn ogen steken van de slaap. Morgen gaan we mwt frisse tegenzin weer verder.

15 Reacties op “verhuizing

  1. En nu dan alles uitpakken en inrichting zodat het jullie eigen stekkie wordt.
    Mooie plaatjes, dus het gaat vast wel lukken.
    Wat bracht jullie in Zweden?

  2. Voor wat ik nu zie lijkt het me echt een heerlijk huis!!!!
    Off topic: dit is grappig…. mijn dochter heet ook Mayken (maar dan met een N erachter dus…) en haar vader…. heet Jochem! 🙂 Hahahaha

  3. Ik krijg er de (verhuis)kriebels van als ik ze zie. Leuk! Veel werk, maar al met al leuk denk ik. En het is/wordt prachtig!!

  4. Grappig dat je je bed als eerste noemt wat de verhuizers hebben neergezet! Na alle ellende met jullie luchtbed!
    Wat heerlijk zeg, nu een eigen stekje wat je je thuis mag noemen!

  5. Wat fijn dat jullie heel over zijn gekomen. En ik blijf jaloers op je huis….schitterend en het uitzicht…man oh man!

    Nu komt leuk werk: lekker naar je eigen smaak inrichten..sterkte en succes ermee!

  6. Hé Janneke,

    Als je in Google maps jullie adres intikt, krijg je een mooie luchtfoto van jullie huis en de buren. Zelfs de rotsen in het land zijn te zien! Het is ook op die manier een prachtige plek, waar ik met veel plezier aan terug denk.
    Fijne dag verder!

  7. Hoi Janneke,
    wat een gedoe hè… zo’n verhuizing..gelukkig komt nu het eind in zicht…en ja je hebt weer kunnen slapen in een echt bed.. dat is een hoeraatje waard..
    wat fijn dat je kinderen langs kwamen om te helpen.. dat werkt een stuk gezelliger denk ik….

    als je me nu een postadres geeft dan kan ik je een echt kaartje sturen..tenminste als je dat ook leuk vindt…

    mijn mail adres staat bij mijn weblog….

    grts
    frieke

  8. Prachtig die tuindeuren, met dat uitzicht, uitpakken en (t)huismaken!! Succes.

  9. Wauw, foto 1 laat duidelijk zien… zo vader zo zoon (qua gezicht), de gelijkenis is ongelofelijk!

  10. Nou er is nu in ieder geval al een bed om heerlijk uit te rusten voordat je aan het uitpakken slaat, van binnen gezien is het ook een mooie woning.
    Als het uploaden weer wat sneller gaat, dan zien we vast nog wel wat meer mooie foto’s

  11. Staat daar nou pindakaas en vlokken op tafel? 😉

  12. @allen Ik heb nog veel meer foto’s, maar ik zie er een beetje tegenop op om ze te uploaden, kunnen jullie je daar iets bij voorstelllen?
    @Toaske: Inderdaad, pindakaas en hagelslag! Nog over van toen we in juli met de auto gingen. De hagelslag is nu op. Die moet door de volgende worden meegenomen als ze deze kant op komen.
    @oker: Ja, dat klopt, maar hij heeft meer het karakter van mijn kant.
    @clair: Ik stuur je mijn adres per mail!
    @Madelief: je begrijpt dat ik het bed als eerste noem natuurlijk!

  13. Ik hoop dat de uploads snel wat soepeler zullen gaan want ik ben wel heel erg nieuwsgierig

  14. Ik zou graag, voor http://www.verhuizenrotterdam.nl een paar leuke foto’s willen ontvangen over een verhuizing. Bijvoorbeld een volle aanhanger met afvallende lading of een verkeersopstopping als gevolg van een geparkeerde verhuiswagen. Wie kan mij helpen.

    Groetjes, Dyo

  15. Het mag ook voor http://www.verhuizingamsterdam.nl zijn. Wie kan mij helpen.

    Groetjes, Denise

Geef een reactie

