opgedoken………


Na diep verstopt te zijn in het platteland van Zweden, ben ik eindelijk weer opgedoken met Internet!!! Dat alles dankzij mijn fantastische vriendin Jessica die me haar gevalletje (mobiel internet) geleend heeft. Ik heb wel al vaste telefoon als ik het mag geloven, want ik moet het toestel nog in elkaar zetten. Ik heb een hele drukke en enerverende, maar verschrikkelijke leuke tijd achter de rug en ik heb stof voor zeker 10 logjes, maar nu ga ik eerst logjes LEZEN. Wat heb ik dat gemist. Ik ga eerst lurken en dan foto’s op de computer zetten en dan langzaam, langzaam logjes schrijven…. Wat ik nu nog wel even kwijt wil, is dat het huis aan meeer dan onze verwachtingen voldoet, het is een fantastisch huis!

17 Reacties op “opgedoken………

  1. Welkom thuis en welkom terug! Jij bent ook gemist!

  2. He, he, gelukkig daar ben je weer!!
    Ik miste je al, maar ben heel blij om te lezen dat je het naar je zin hebt in je huis. Super.
    Veel plezier met het bijlezen, groet Roelien

  3. He gelukkig, je bent er weer. Ik ben erg benieuwd naar al je nieuwe logjes en foto’s!

  4. Fijn om je weer te horen, en fijn dat je een goede tijd had en een geweldig huis hebt.
    Lydia

  5. Fijn dat je “thuis” bent! 🙂 Tot binnenkort

  6. Vrouwe Janneke,
    U bent blijkbaar al ernstig verslaafd aan het bloggen. U bent bekaf, maar u zit vol verhalen en u kunt niet wachten om weer contact met ons te zoeken.
    Ach, die band met uw ouwe vaderland, die zal wellicht nooit verloren gaan. En het moet goed doen om, na al die moeilijke Zweedse woorden, nog eens gewoon uw mannetje te kunnen staan in uw moerstaal. Want als u Zweeds moet praten, dan bent u altijd een beetje gehandicapt en hier op dit blog hoeft u niet naar uw woorden te zoeken: ze staan gebruiksklaar op de harde schijf in uw hersenen.
    Met vriendelijke groeten,
    De Drs.

  7. Hè gelukkig, je bent er weer! Ik mistje je al!
    En dat huis hè, ik ben ook zo nieuwsgierig naar dat mooie huis van je!

  8. Jaaa ze is er weer! 😀

    Ben erg benieuwd naar je verhalen!

    Liefs Marieke

  9. Ah fijn dat je er weer bent! En nu maar foto’s van de huis maken dan he, zodat wij ook knunnen meegenieten?

  10. o wat fijn weer wat van je te lezen Janneke… en goed dat het huis zo meer meevalt dan gedacht… geniet er van..

    grts

  11. Fijn dat je er weer bent, Janneke, ik was bang dat je in het verre Zweden aan een winterslaap was begonnen. Ik wacht vol spanning op je verhalen. groet, Mariam

  12. Hoi Janneke!
    Van harte met jullie nieuwe huis en nu genieten maar!
    Ik blijf je volgen, groetjes van mij!
    Marion

  13. Kom maar op met je logjes!

    • Beste Janneke,
      Niet schrikken.
      Via je blog heb ik verleden week een mailtje gestuurd.
      Ik weet niet of dat gelukit is.
      Tsjonge Tsjonge wat een eind weg.
      Feleciteer Leo met zijn nieuwe baan.
      met vriendelijke groeten
      Henk Elsing

      • @Henk en Maja: Ja hoor, ik heb ze nu allebei ontvangen. Ik ben een paar jaar geleden je zus nog tegengekomen, dus ik wist zo’n beetje hoe het met jou en Maja gaat. Ja, een hele stap van ons , he? Maar wel leuk avontuurlijk en eigenlijk ook best romantisch. Ik moet iedere dag de kachel aanmaken en dan wordt de warmte via zo’n ingenieus ventilatiesysteem rondgepompt. Het is heerlijk. Ik heb dit eigenlijk altijd best gewild, maar met vier kinderen en een logopedische praktijk is dat niet haalbaar. Ik bak nu ook mijn eigen brood, want het zweedse brood is een beetje zoet. Bovendien is de dichtsbijzijnde winkel 9 km. hier vandaan en Leo heeft regelmatig de hele dag de auto nodig. ’s Zomers kan je wel naar Linköping fietsen (14 km), maar in de winter is dat natuurlijk geen onverdeeld genoegen. Het is ook nog eens bergop en bergaf. Ik mail jullie wel even, want ik weet nu weer niet of je dit leest.

  14. Foto’s!!!!
    Gefeliciteerd hoor en geniet er maar van… Zit je echt in the middle of nowhere?

    Moet altijd denken aan de Swedish kok in de Muppetshow. Kook jij nu ook zo???

  15. O ja, die Swedish chef.
    Met z’n chocolate Moose.

    Ben benieuwd naar de foto’s en de verhalen.

Geef een reactie

