het wonder is geschied……..


Ik, die altijd naar bed geschopt moet worden om half twee, ik dus, ga NU (kwart voor tien) slapen. Ik heb niet eens zin om logjes te lezen, dan ben je toch niet in orde hè? Ik ben dus niet helemaal in orde en ik heb een verhuizing voor de boeg morgen. Nu slapen dus. Ik mag even in het eenpersoonsbed en later ruilen we dan…..

29 Reacties op “het wonder is geschied……..

  1. Slaap zacht, en veel succes morgen!
    Liefs, lydia

  2. Goed idee! Je was echt moe, hè? Dan ga je vanzelf over verhuizongen braten en over boeken anzo.

    Gratjes,
    Porpurpelletje

    • @purperpolletje: Ja pestkoppie, ik was zo moe dat ik mijn tekst niet had gecontroleerd en wat aanslagfoutjes had gemaakt. Ik hoop dat de Drs. niet gekeken heeft. Hij had me nog wel zo’n mooi compliment gemaakt om mijn correcte nederlands…..liefs

  3. succes morgen Janneke en ook heel veel plezier.. vergeet dat alsjeblieft niet…te lachen…

  4. Wat een leuk idee dat jullie morgen verhuizen en ik het overmorgen al kan zien. ik ben zo benieuwd!
    heel veel sterkte morgen en gewoon blijven ademhalen.
    liefs van Miriam

  5. Succes en sterkte!
    Vergeet niet te genieten!
    groetjes, Mariam

  6. Succes morgen, ik hoop dat je lekker uitgerust aan de dag kunt beginnen!

  7. Ik hoop dat je lekker geslapen hebt. En dat je straks weer helemaal fit bent!

  8. Succes met de verhuizing Janneke… ik hoop dat je weer wat fitter bent voor vandaag!

    Liefs Marieke

  9. veel succes!

  10. viavia hier terecht gekomen! leuke site heb je !

  11. Beterschap hoor, ik hoop dat je weer lekker bij hebt geslapen!

  12. Wow….zo vroeg heb ik nog nooit in mijn bed gelegen! Maar goed, je hebt een hele belangrijke reden. Nu ik dit lees zal de bulk van het werk wel gedaan zijn: ik hoop dat alles een beetje soepeltjes is verlopen.

    Nu ik eraan denk: hoe laat en wanneer reageerde jij dan bij mij in hemelsnaam? Nog niet eens naar gekeken!

    Ga ik nu doen 😉

    Rust lekker uit van de drukte meid….ik ben vrijdag weer terug (kosten lopen teveel op als ik blijf internetten ;-))

  13. Hopelijk voel je je inmiddels beter????

  14. Zou even plagen met je typefouten, maar dat is al gedaan, zie ik. Hopelijk ben je weer wat opgeknapt.

  15. Beterschap en rustig aan, een logs lezen kom ik ook amper toe maar dat is meer omdat ik op dit moment meer weg ben dan thuis :S

    XXX

  16. Goede morgen , als je zo vroeg al lekker slaapt, dan had je het gewoon nodig.
    Ik heb vandaag een vrije dag (geen verplichtingen of werk) dus ik heb heerlijk uitgeslapen tot half negen, dat gebeurt niet zo vaak maar het is wel heerlijk.

    Ik wens je een fijne donderdag toe, hier schijnt de zon dus ik ga even genieten buiten, zolang het kan.

  17. In tegenstelling tot een eerder bericht ben ik nog gewoon ‘in de lucht’ hoor.
    Milla legt het uit. 😉

    Hoi Baasbraal, ik hoop dat jullie lekker geslapen hebben en de verhuizing voorspoedig is gegaan.

  18. Ik hoop dat wat opgeknapt bent en dat de verhuizing voorspoedig is verlopen.

    Nu alleen nog een lekker bed…

  19. Ik ben weer thuis….ik was heel blij met je reacties op mijn log…mensen als jij reageren echt, oprecht. Ik ben blij dat ik je ken in deze wereld. ik hoop dat je de verhuizin en beetje overleefd hebt….het noet gigantisch zwaar geweest zjn.

    Ik denk aan je!

  20. Hoop dat het allemaal gelukt is, en je zal wel een huisje vol hebben. Lekker druk en gezellig. Veel plezier vandaag en geniet van je nieuwe jurk…het was toch vandaag, als ik het goed onthouden heb????
    Liefs, Lydia

  21. Volgens mij moet jij supermoe zijn…. gezien de ‘spelfouten’ in je logje… 😉 In de snelligheid de letter naast de juiste letter getypt…?? Rust uit!!!

  22. Ik word nu toch wel erg benieuwd….

  23. Wat een lange logstilte hier …

  24. Beste Janneke,
    Een berichtje uit het grijze verleden.
    Tsjonge tsjonge wat een eind weg.
    Groetjes aan Leo.
    Veel succes in zijn nieuwe functie.
    hartelijke groeten
    Henk Elsing & Maja de Jong

  25. En? Hoe is het?? Beetje uitgerust al, of nog steeds erg druk met verhuizen…??? Rustig aan, hoor! Rome en Parijs zijn ook niet op één dag gebouwd!

  26. Heb je al foto’s, of nog geen internet????
    Of ben je al maar koffie aan het zetten enzo???
    Jaja, ik ben nieuwsgierig….sorry kan ik niets aan doen….
    Of ongeduldig…zo zou je het misschien ook kunnen noemen denk ik misschien wel.
    En heb je al een beetje goed geslapen?????

  27. er is geen internet in het nieuwe huis

    verder was het een druk weekend, maar bijna alles is uitgepakt

    ik neem aan dat janneke komende week wel ergens intenet opduikelt om julie bij te praten

  28. we wachten het dan rustig af, wel fijn dat alles bijna is uitgepakt.
    Lydia

Geef een reactie

