Het leuke nieuwtje


Hopelijk zijn jullie nu niet allemaal teleurgsteld over het nieuwtje. Ik wist niet dat er zo massaal nieuwsgierig gereageerd zou worden. Het probleem is dat je niet weet wie er meelezen op het blog en het zou niet leuk zijn als mensen die gebeld zouden worden via mijn blog geïnformeerd zouden worden. Ze heeft iedereen die het apart moest weten bereikt behalve Inge P., maar die leest hier toch niet, dus…..

JESSICA (mijn logopedievriendin en persoonlijke vertaalster) GAAT TROUWEN!!!!! 31 december gaat ze met haar vriendje Pierre naar Nederland om iedereen te bezoeken en dan komen ze 7 januari terug en nemen hun familie en vrienden mee terug en 8 januari gaan ze dan trouwen. Ik heb aangeboden om de catering te doen en dat gaat dus gebeuren(ik heb dat al heel wat keren gedaan hoor!). Het is vrij plotseling en hier in Zweden wordt nog meer samengewoond dan in Nederland, dus het is vrij apart. Maar Pierre is echt heel dol op haar en zij op hem en waarom dan niet?
Omdat haar moeder niet hier is, heeft ze gevraagd of ik dan mee naar de bruidswinkel wil om haar outfit perfect te maken (ze heeft al een bruidsjapon, maar er moeten allerlei asseccoires en schoenen komen). Ik voel me zeer vereerd, dat begrijpen jullie. Ik dacht al dat ik DAT nooit meer mee zou maken.
Ik vind het een leuk nieuwtje, maar daar kunnen jullie natuurlijk heel anders over denken…….

13 Reacties op “Het leuke nieuwtje

  1. Leuk nieuwtje! Trouwen is gewoon geweldig en als je dan nog zo dicht betrokken bent…..mooi hoor!

  2. Trouwen is leuk! Trouwen is mooi! En ik vind het nog ‘echter’ voelen dan samenwonen. Alsof je die ander écht niet meer dumpt. Nou ja, het kan natuurlijk wel. Maar dan kost het je een aardige bom duiten…

    Krijgen we tegen die tijd ook foto’s van jurk, bloemen en de bijbehorende tranen?

  3. Het nieuwtje is leuk!

    Jouw advies van gisteren heeft me d eogen geopend. Tie-out betekent niet dat ik er niet aan hoef te denken….dan je wel, dank je wel. Ik kan niet sterk genoeg uitrukken hoeveel dat me heeft geholpen….

    Ik heb er een logje over geschreven…..

  4. Ik heb net mijn toetsenbord met Glassex gereinigd….dit gaat beter! Excuses voor de fouten in mijn bericht!

  5. wat een leuk nieuwtje.. en jij als plaatsvervangend mama… ook trots natuurlijk.. onze Janneke is 1 augustus getrouwd…en het was prachtig…ze was ook een mooie eigen bruid.. echt een Janneke…

    geniet ervan Janneke…

    grts
    frieke

  6. Ik vind het geweldig nieuws, ik leef voor de liefde, dus voor mij is dit een prachtig mooi bericht waar ik helemaal bij van word, of ik ze nu ken of niet!

    Ik wens ze heel veel geluk en voorspoed toe in hun leven samen 😀

    XXX

  7. Ah, leuk! Voor de bruid in kwestie, maar ook voor jou! Heb je je dochters mogen begeleiden bij het trouwgebeuren? Of zijn ze niet getrouwd? (Ik niet, tot verdriet van schoonmoeder en moeder, maar wie weet…)

  8. WAt een onwijs leuk nieuwtje, en wat weet jij iedereen in spanning te houden.
    Leuk hoor…en wat een eer.
    geniet er maar dubbel en dwars van.
    liefs Lydia

  9. Dat is een leuk nieuwtje, en jij kan de hoge hakken weer aan neem ik aan? Ik hoop dat zij gelukkig wordt.

  10. He, dat is echt leuk nieuws! Dat is een hele eer natuurlijk en super dat je de catering gaat doen, wat ga je doen? en ga je er over schrijven, dat vind ik namelijk erg leuk om te lezen. Ja, laarzen was ook leuk geweest, maar dit is leuker!!

  11. Oh wat leuk zeg en zeker ook omdat je alles van dichtbij mag mee gaan maken!

  12. @ allen: bedankt voor jullie positieve reacties. Ik was ineens bang dat het helemaal niet spannend zou zijn.
    @klein kikkertje: ik loop tegenwoordig overal met mijn fototoestel rond, dus ja: ik zal het hele proces verslaan!
    @Repel: fijne week!
    @Frieke: ik was ook een mooie Janneke-bruid, maar dat is wel 40 jaar geleden.
    @Mammalien: Mijn oudste dochter was al 10 jaar het huis uit, dus die heeft alles zelf geregeld. Ik heb wel de dag ervoor met haar en een aantal vriendinnen het eten klaargemaakt voor de bruiloft. Dat was pasta met een viertal chique sausen.
    Mijn jongste dochter heeft een klassieke bruiloft gehad. We hebben een jurk voor haar laten ontwerpen en ik ben iedere keer meegeweest met alles. Ik vond het heerlijk. Mijn twee zoons zijn niet getrouwd en als ze gaan trouwen word ik vast niet betrokken bij de voorbereidingen.
    @JC: Jammer genoeg kan ik mijn hoge hakken nu net niet aan, want die zijn geleend1! De galajurk heb ik gekocht, maar de schoenen niet.
    @Roelien: Ik ga ZEKER over de catering schrijven en al helemaal als ik weet dat er belangstellenden zijn.

  13. Natuurlijk is dat een leuk nieuwtje! Leuk dat je zo mee kan denken en helpen! 😀

Geef een reactie

