bewijzen? Geen bewijzen!


Gisteravond lag er nog een klein laagje sneeuw op het gras en op de bankjes van het plein, maar vanmorgen was alles weggesmolten en het miezerde met natte sneeuw ertussen door. Ik heb dus geen mooie foto’s kunnen nemen Mirjam en Repel. De sneeuw wacht gewoon tot wij in Kolbyttemon wonen en dan zal je eens wat zien qua foto’s!. En Toaske en Lydia: Ik had vanavond belangrijkere zaken te doen dan bloggen(wat kan er nou in ’s hemelsnaam belangrijker zijn dan bloggen?)!
Jessica mijn logo-vriendin kwam vanavond met een computer vol video’s van kinderen en we hebben samen gekeken en ik heb advies gegeven over behandeling, want IK MAG NIET MEER DAAR KOMEN VAN HAAR SUPERIEUR!! Ze voelen zich een beetje bedreigd (de fysiotherapeute) en ze voelen zich naar omdat ik niet betaald word. Ik heb al gezegd dat als DAT het probleem is, ik er echt geen principiele bezwaren tegen heb om betaald te krijgen! De afspraak is nu als volgt: ik geef 10 of 11 december een studie-ochtend of -middag over Sensorische Integratie (informatieverwerking moet je tegenwoordig zeggen, maar dan moet SIGMA voortaan SIFMA heten) en daarna kijken we gewoon verder. Ze zijn allemaal bang en het is nieuw enz. enz. Ik hoop een hoop angst weg te kunnen nemen en een hoop advies te kunnen geven daarna. Ik zal ze duidelijk uitleggen dat ik alleen maar iets terug wil doen voor het land dat me zo gastvrij heeft ontvangen. Na de 14e ga ik het voorbereiden. Ik heb nog een Powerpoint presentatie op de computer staan en ik kan dat stukje zowat dromen( zo ongeveer 15 keer al verteld,den ik) dus dat moet goed te doen zijn met wat vertaalwerk van Jessica.

Ik ben er ondertussen een hele tijd tussenuit geweest met allerlei computerperikelen en onze bank. Leo’s kaart was geblokkeerd omdat hij iets verkeerd had gedaan met pincodes (we hebben er hier 80 of zo) en nu moesten we telefonisch dat in orde maken, maar die computer luisterde natuurlijk weer niet en die man kwam niet verder dan : “ja, het moet er op staan, echt waar!” Maar het is in orde eindelijk. We moeten nl. een heleboel geld overmaken voor ons nieuwe huis.

Ik heb nog iets heel leuks te vertelllen, maar daar wacht ik nog een paar dagen mee….. Nee, ik ben NIET in verwachting!

17 Reacties op “bewijzen? Geen bewijzen!

  1. Niet zwanger? Hè, wat jammer! Het zou zo leuk zijn, zwanger in Zweden! 🙂

  2. Nou dan zullen we maar op de foto’s van de sneeuw moeten wachten , er zit niets anders op vrees ik.
    Fijn weekend gewenst, ik moet vandaag nog naar mijn werk, en daarna heerlijk weekend . . . .

  3. Ha, zwanger, ja, dat dacht ik ook. Mmmm, wat is nog meer leuk? Nieuwe laarzen dan…

  4. Ben benieuwd hoe het afloopt, hoop dat je ze kan overtuigen. Snap het van hun kant uit ook wel een beetje, vooral als het allemaal nieuw en onbekend is. Je moest mij ook overtuigen om te borstelen, en dat het niet iets magisch of bovennatuurlijks was. En dan ben ik nog geen organisatie, maar 1 persoon. Een ding aan je uitleg en overredingskracht zal het niet liggen, ben er van overtuigd dat je er helemaal voor gaat. Maar waarom SIFMA????? Wat is het probleem met SIGMA, alleen het uitspreken????
    EN….eeeeeeh…ik ben nieuwsgierig……vertel, vertel…..geduld wat is dat????…..heb ik niet, hoor!!!!…….aaaaaaah toe…..doe je het echt pas over een paar dagen?????
    ik zal ongeduldig wachten…..Lydia

    • nu snap ik het van sigma en sifma….ooooh wat dom dat ik dat niet zag.
      maar goed over een jaar of twee is weer iemand die een nieuwe naam ervoor verzint, dat is om het makkelijk te maken. maar ook om oude boeken te laten verdwijnen en nieuwe aan te maken, wat weer geld oplevert….etc.

      en……dat leuke………….misschien ben ik wel eerder met iets leuks…….hahaha
      Lydia

  5. Gelukkig maar (van dat zwanger zijn dan) en jammer dat er geen foto’s zijn. Fijn weekend.

  6. Haha, Roelien! Nieuwe laarzen zijn inderdaad altijd leuk.
    Maar ik ben ook wel benieuwd nu?!

  7. Heb even op sensomotorische integratie gegoogled, want ik had geen idee. Nu een beetje. Interessant!

    En dat leuke nieuwtje? Spannend…. Ik kan niet zo goed tegen wachten hoor… (-: tipje van de sluier??

  8. wat leuk… en nieuw huis. spannende tijd ook.. sneeuwt het nu wel of sneeuwt het nu niet…
    eh… lucky guess.. niet jij maar één van je dochters..
    of is dit de wishful thoughts aan deze kant..

    fijn weekend
    grts

  9. Ahhh……het ‘venijn’ zit in het staartje van dit blog, de spanning wordt opgevoerd!!!Speculaties vliegen om de oren, ik zal mijn gedachten voor me houden, ik lees het wel, ………over een paar dagen, ik hou je eraan!!

  10. He jammer niet zwanger…wat is het dan???

  11. Wat is er nou ook leuk en is NIET zwanger zijn…

    Ehm, mijn dochter sliep vannacht van 20.00 tot 4.30. Da’s ook leuk, maar ik denk niet dat dat bij jouw het geval is…
    Vertel es!

  12. hahaha zeg vooral dat je NIET bent, de wonderen zijn er nog steeds, hahahaha

    En hier verder idem, heerlijk bezig, sta nu op het punt om even bij fysio te gaan trainen, even die koppijn wegwerken op de band, dat werkt meestal erg goed 😀

    XXX

    En de sneeuw, jammer maar jij zult vast meer krijgen dan wij hier in dit kikkerlandje 😀

    XXX

  13. Ik pieker, ik denk… leuke verassing… niet zwanger? Staatsloterij?Leuk bezoek? Word je oma??? Hahahaha
    Enne… voor de rest: gewoon doorgaan met jouw ‘ding’… komt vanzelf wel goed, dan!! 😉

  14. Geen foto’s van de sneeuw, niet in verwachting. Geloof dat ik enigszins teleurgesteld ben, hahahahhah

  15. Da’s jammer, ik kwam speciaal voor de sneeuwfoto’s! Maar het maakt niet uit, want nu heb je me weer nieuwsgierig gemaakt…ik lees snel verder…

  16. Nou, kom maar op met het antwoord 😀

Geef een reactie

